سرمربی مس سونگون : به بازیکنانم افتخار می‌کنم


اسماعیل تقی‌پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون مدعی است تیمش در دیدار برابر مگنوس برزیل، 90درصد بازی را در اختیار داشته است. نوشته سرمربی مس سونگون : به بازیکنانم افتخار می‌کنم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی مس سونگون : به بازیکنانم افتخار می‌کنم

اسماعیل تقی‌پور : ۹۰درصد بازی با مگنوس را در اختیار داشتیم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۲:۱۹
سرمربی مس سونگون : به بازیکنانم افتخار می‌کنم

اسماعیل تقی‌پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون مدعی است تیمش در دیدار برابر مگنوس برزیل، ۹۰درصد بازی را در اختیار داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسماعیل تقی‌پور پس از شکست امروز (دوشنبه) تیم فوتسال مس سونگون برابر مگنوس برزیل در مسابقات فوتسال بین‌قاره‌ای باشگاه‌های جهان اظهار داشت:

مس سونگون ۹۰ درصد بازی را در اختیار داشت و موقعیت‌های خیلی بیشتری نسبت به مگنوس داشتیم. باید بگویم بازیکنانم در این بازی از هر لحاظ بر بازیکنان مگنوس برتر بودند. نتیجه نهایی بازی عادلانه نبود و بدشانسی آوردیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

اسماعیل تقی‌پور در ادامه گفت:

پیش از بازی هم گفته بودم که بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارم و این بازیکنان امروز کیفیت فوتسال آسیا را به‌رخ جهان کشیدند. این بازی را از دست دادیم و با تمرکز بالا به‌استقبال بازی دوم مقابل ال‌پوسوی اسپانیا می‌رویم. مس امروز برای برد به مصاف مگنوس آمده بود، اما با بدشانسی فرصت‌های خوب‌مان برای گلزنی را از دست دادیم. فردا برای صعود از گروه خود به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان مقابل ال‌پوسو می‌جنگیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تیپ ناهماهنگ و خلاف مُدِ الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی