واکنش جالب آرین روبن به 10 پوشیدن فیلیپ کوتینیو


واکنش جالب آرین روبن به 10 پوشیدن فیلیپ کوتینیو

آرین روبن، ستاره سابق بایرن مونیخ مدعی شد علاقه ای به حضور در دنیای مربیگری ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن ده سال درخشان در بایرن مونیخ، آرین روبن در پایان فصل قبل از فوتبال خداحافظی کرد. این ستاره هلندی مدعی شد بعد از ترک بایرن مونیخ پیشنهادهای زیادی داشته، اما در نهایت به این نتیجه رسیده از فوتبال خداحافظی کند.

آرین روبن گفت: :من علاقه ندارم در آینده در بالاترین سطح سرمربی بشوم و می خواهم کمی از فوتبال فاصله بگیرم. من بعد از ترک بایرن مونیخ پیشنهادهای زیادی داشتم و به بعضی از آنها به طور بسیار جدی نگاه کردم. حتی چند جلسه با تیم های خواهانم داشتم و به صحبت باشگاه ها گوش کردم، اما در نهایت تصمیم گرفتم به دوران حرفه ای خود پایان دهم.

واکنش جالب آرین روبن به 10 پوشیدن فیلیپ کوتینیو

رسیدن شماره 10 به فیلیپ کوتینیو؟ من در این موارد بسیار آسان می گیریم. فقط بهترین ها را برای باشگاه می خواهم و وقتی یک بازیکن جدید می آید و شماره 10 را می خواهد، من چه می توانم بگویم؟ آیا باید بگویم نه، لطفا شماره 10 را برای یک سال دیگر برای من نگه دارید؟

کوتینیو بازیکنی با پتانسیل بالایی است. اما او به یک کشور جدید و باشگاه جدید آمده و بنابراین باید مدتی به او فرصت دهید. کوتینیو چند هفته است راهی بایرن شده و او بازی های زیادی برای این تیم انجام خواهد شد.

احتمال نیمکت نشینی توماس مولر؟ برای من او بازیکن بسیار مهمی است و من هوادار بزرگ توماس مولر هستم. او ویژگی هایی دارد که هیچ بازیکن دیگری در تیم ندارد. او همیشه بهترین فضاها را پیدا می کند و برای من یکی از اولین نام های بایرن مونیخ خواهد بود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک