به گزارش افکارنیوز،

علیرضا رحیمی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس در محکومیت تحریم ظریف از سوی آمریکا را قرائت کرد.

اخبار سیاسی_ متن بیانیه بدین شرح است:

دولت قلدرمآب آمریکا در راستای سیاست‌های خصمانه خویش، رئیس دستگاه دیپلماسی ایران را در راستای تحریم خود قرار داده است. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی دکتر محمدجواد ظریف، مسئول سیاست خارجی ایران را زبان گویای ملت رشید ایران در مجامع بین‌المللی دانسته و بر این باوریم که تحریم ظریف سیاست دوگانه و فریبکارانه ایالات متحده آمریکا را نشان می‌دهد که از یک سو مدعی مذاکره با ایران بوده و از سوی دیگر ظریف یا عملاً دیپلماسی را تحریم می‌کند.

ما امضا کنندگان این بیانیه ضمن تشکر از دکتر ظریف، این اقدام نابخردانه آمریکا را به شدت محکوم نموده و به سردمداران کاخ سفید و تیم شرور B هشدار می‌دهیم که ملت سرافراز ایران ثابت کرده است که در برابر دشمنان ظالم همانند کوه استوار ایستاده و اینگونه اقدامات جنگ طلبانه و خصمانه و مغایر اصول و مقررات حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد را نشانه‌ای از استیصال و نوعی بدعت خطرناک و تروریسم سیاسی و دیپلماتیک می‌داند. هیچ‌کس و هیچ ابزاری نمی‌تواند از نفوذ کلام وزیر خارجه ایران جلوگیری نماید بلکه قطعاً اینگونه اقدامات زمینه‌ساز اتحاد و انسجام هر چه بیشتر آحاد مردم با هر سلیقه سیاسی در برابر دشمنان اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.