بیانیه 150 نفر از نمایندگان مجلس در محکومیت تحریم ظریف از سوی آمریکا


خرداد؛یک عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از وزیر امور خارجه و محکومیت تحریم او از سوی آمریکا را قرائت کرد.به گزارش خرداد،...

خرداد؛یک عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از وزیر امور خارجه و محکومیت تحریم او از سوی آمریکا را قرائت کرد.

به گزارش خرداد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«دولت قدرمآب آمریکا در راستای سیاست‌های خصمانه خویش، رئیس دستگاه‌ دیپلماسی ایران را در فهرست تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه خود قرار داده است. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی دکتر محمد جواد ظریف، رئیس وزارت خارجه ایران را زبان گویای ملت رشید ایران در مجامع بین‌المللی دانسته و بر این باوریم که تحریم ظریف، سیاست‌های فریب‌کارانه و دوگانه ایالت متحده آمریکا را نشان می‌دهد که از یک سو مدعی مذاکره با ایران است و از طرف دیگر عملا دیپلماسی را تحریم می کند.

ما امضاء کنندگان این بیانیه ضمن تشمر از دکتر جواد ظریف این اقدام نابخردانه آمریکا را به شدت محکوم کرده و به سردمداران کاخ سفید و تیم شرور «ب» هشدار می‌دهیم که ملت ایران ثابت کرده است که در باب دشمنان ظالم همانند کوه استوار ایستاده و این گونه اقدامات جنگ‌طلبانه و خصمانه و مغایر اصول و مقررات حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد را نشانه‌ای از استیصال و نوعی بدعت خطرناک و تروریسم سیاسی و دیپلماتیک می‌داند. هیچ کس و هیچ ابزاری نمی‌تواند از نفوذ کلام وزیر امور خارجه ایران جلوگیری کند. قطعا این اقدامات زمینه‌ساز اتحاد و انسجام هر چه بیشتر آحاد مردم با هر سلیقه سیاسی در برابر دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس