جزئیات مصوبات امروز ستاد تنظیم بازار/توزیع 100هزار تن کالای اساسی ویژه محرم و صفر


جزئیات مصوبات امروز ستاد تنظیم بازار/توزیع 100هزار تن کالای اساسی ویژه محرم و صفر

دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به مصوبات جلسه امروز ستاد تنظیم بازار گفت: 100 هزار تن کالای اساسی از جمله برنج، شکر، روغن، چای گوشت قرمز و مرغ در طول ایام عزاداری محرم و صفر توزیع خواهد شد.

جزئیات مصوبات امروز ستاد تنظیم بازار/توزیع 100هزار تن کالای اساسی ویژه محرم و صفر

گروه بازرگانی بازارنیوز: عباس قبادی با اشاره به مصوبات جلسه امروز دوشنبه ۴ شهریورماه ۹۸ ستاد تنظیم بازار گفت: در این جلسه طرح ویژه تامین و تنظیم بازار کالاهای اساسی در ایام محرم و صفر برای تامین نیازهای مردم و هیئات مذهبی به تصویب رسید که بر اساس آن ۱۰۰ هزار تن کالای اساسی در این ایام توزیع خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، دبیر ستاد تنظیم بازار افزود: بر این اساس با توجه به افزایش تقاضا در بازار مصوب شد تا از محل ذخایر موجود، برنج، شکر، روغن، چای، گوشت قرمز و گوشت مرغ توزیع گردد.

برگزاری «نمایشگاه مهر» به مناسبت بازگشایی مدارس

وی تصریح کرد: همچنین به دلیل پاسخگویی به نیاز دانش آموزان و دانشجویان، ستاد تنظیم بازار مصوب کرده تا «نمایشگاه مهر» در ایام بازگشایی مدارس برگزار شود که در قالب آن دفاتر دانش آموزی و البسه مورد نیاز دانش آموزان عرضه خواهد شد.

به گفته قبادی در این ایام با هماهنگی اتاق اصناف ایران و ستادهای تنظیم بازار استان ها مقرر گردیده تا نمایشگاه مهر با تشخیص کارگروه ها و با همکاری و محوریت اصناف از ۱۵ شهریور تا ۱۰ مهرماه در سراسر کشور برگزار شود.

وی اظهارداشت: با توجه به شرایط خاص هر استان، این نمایشگاه ها برگزار شده و در قالب آن بازرسی و نظارت ویژه ای بر توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان و نیز به صورت کلی خانوارها صورت خواهد گرفت.

انجام بازرسی سیار و توزیع دفترچه های دولتی

قبادی از انجام بازرسی های سیار از ۱۰ شهریور تا ۱۵ مهرماه در سراسر کشور خبرداد و گفت: بازار به صورت کامل رصد خواهد شد و اجازه هیچگونه تخلف و تخطی از قیمت های مصوب داده نخواهد شد.

وی گفت: همچنین رصد و پایش کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم در این ایام از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به صورت جدی تر و گسترده تری صورت خواهد گرفت چرا که در این ایام به طور طبیعی تقاضا بالا است.

قبادی خاطرنشان کرد: توزیع دفترچه های دانش آموزی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده اند در این نمایشگاه با قیمت مصوب صورت خواهد پذیرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور