گزارش العالم از مناطق آزادشده حومه شمالی حماه


گزارش العالم از مناطق آزادشده حومه شمالی حماه

گروه خبری شبکه العالم با ورود به برخی روستاها و مناطق آزادشده در حومه شمالی حماه، گزارشی از این مناطق تهیه کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، گروه خبری شبکه العالم با ورود به برخی روستاها و مناطق آزادشده در حومه شمالی حماه، گزارشی از این مناطق تازه آزادشده و مواضع تروریست ها در این مناطق تهیه کرد.

تونل ها، اتاق های عملیات، بیمارستان های صحرایی، استحکاماتی که تروریست ها از آن برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ارتش سوریه استفاده می کردند و زندان هایی که تروریست ها مردم و ربوده شدگان را در آنجا نگه می داشتند از جمله مهمترین موضوعات گزارش گروه خبری العالم در مناطق تازه آزادشده حومه شمالی حلب است.
حسام زیدان خبرنگار شبکه العالم در سوریه در این گزارش گفت: تروریست ها با حفر تونل های متعدد در این مناطق ترکیب منطقه را تغییر داده اند. این تونل ها شامل اتاق های عملیات و بیمارستان های صحرایی زیرزمینی است. تروریست ها همچنین با ایجاد خاکریز تلاش کردند از پیشروی ارتش سوریه جلوگیری کنند.
زیدان در حال ورود به یکی از این تونل ها گفت: تروریست ها از این تونل ها برای پنهان ماندن از چشم نیروهای ارتش سوریه و تیراندازی آنها و نیز حملات هوایی استفاده می کردند.
در ادامه گزارش آمده است: برخی از این تونل ها شامل زندان هایی است که غیرنظامیان و ربوده شدگان در آنجا نگهداری می شدند. جیش العزه از جمله گروه هایی است که در این منطقه حضور داشته و مقرهای زیرزمینی مجهزی برای خود ایجاد کرده که شامل اتاق های ویژه برای سرکرده های تروریست هاست.
یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه گفت: اینجا اللطامنه است که مقر اصلی گروه تحت حمایت آمریکا به نام جیش العزه در اینجا قرار داشته است. بیشتر تونل های موجود در مناطق حومه شمالی حماه در اینجا قرار دارد. تونل هایی که تروریست ها در این مناطق ایجاد کرده اند شبکه ای بسیار پیچیده است که پاکسازی آنها حضور یگان ویژه نیروهای ارتش سوریه را ایجاب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط