دفاع تمام‌قد همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی از او/ دعوای واندا با کاسانو و ویری: مزخرف نگویید!


دفاع تمام‌قد همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی از او/ دعوای واندا با کاسانو و ویری: مزخرف نگویید!

با بالا گرفتن شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مائورو ایکاردی، دعوای لفظی همسر و مدیر برنامه‌های او، واندا نارا با آنتونیو کاسانو، ستاره سابق ایتالیایی در یک شبکه تلویزیونی خبرساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، جنجال درباره آینده مائورو ایکاردی، ستاره پرحاشیه اینتر همچنان ادامه دارد. در آخرین پرده از جنجال‌های پردامنه این ستاره آرژانتینی، همسر و مدیر برنامه‌های او واندا نارا که برای گفتگو درباره وضعیت او در یک برنامه تلویزیونی ایتالیایی شرکت کرده بود با آنتونیو کاسانو، فوتبالیست سابق ایتالیایی و ستاره سابق تیمهای رئال مادرید، رم، آث میلان و اینتر و دیگر ستاره سابق فوتبال ایتالیا ویری درگیری لفظی پیدا کرد و کار به جایی رسید که نارا با جمله " این چرندیات دیگر بس است" به حرفهای کاسانو پاسخ داد.

دفاع تمام‌قد همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی از او/ دعوای واندا با کاسانو و ویری: مزخرف نگویید!

واندا نارا بدون تردید چهره‌ای است که خود یکی از دلایل پرحاشیه شدن مائورو ایکاردی بوده است. واندا دیشب در برنامه تلویزیونی تیکی تاکا که به شایعات فوتبالی می‌پردازد حضور یافت تا آخرین اخبار را درباره آینده همسرش بیان کند. علت اصلی همه حاشیه‌هایی که در تابستان جاری حول و حوش ایکاردی بوجود آمده این واقعیت است که قرارداد او با اینتر در ماه ژوئن 2021 به پایان می‌رسد و ایکاردی با وجود درخواست‌های مکرر اینتر تا این لحظه از تمدید قراردادش خودداری کرده است.

گفته می‌شود مذاکرات اخیر بین دو طرف تنش در رابطه باشگاه و ایکاردی را افزایش داده است. ایکاردی اخیرا بازوبند کاپیتانی را از دست داد و در جریان بازی اینتر مقابل راپید وین در لیگ اروپا نامش در فهرست بازیکنان نیامد. بازی‌ای که چندماه پیش برگزار شد و باشگاه علت عدم حضور ایکاردی را مشکلات او بعد از عمل جراحی زانو اعلام کرد.

ایکاردی هنوز برای اینتر بازی نکرده و دو بازی اخیر این تیم در سری آ را هم از دست داده است. باشگاه همچنان به صورت علنی می‌گوید علت این عدم حضورها به جراحی زانوی ایکاردی برمی‌گردد ولی رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند علت اصلی تنش در روابط دو جانبه بر سر تمدید قرارداد او است.

کاسانو دیشب در برنامه تلویزیونی تیکی تاکا گفت با توجه به تجربیات شخصی خودش که بارها برای باشگاه‌هایی که در آنها بازی می‌کرده مشکل‌ساز شده، معتقد است حالا زمان آن رسیده که ایکاردی از اینتر عذرخواهی کرده و وضعیتش را روشن کند.

کاسانو خطاب به نارا گفت:" بگذارید صریح بگویم که وظیفه همسر شما خدمت به اینتر است. او باید راهی پیدا کند تا در رختکن همه مشکلات را حل و فصل کند. من خودم آن موقع که بازی می‌کردم مشکلات زیادی برای تیمهایم درست می‌کردم. این فقط یک پیشنهاد است. او باید عذرخواهی کرده و موضعش را روشن کند".

دفاع تمام‌قد همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی از او/ دعوای واندا با کاسانو و ویری: مزخرف نگویید!

نارا که کاملا مشخص بود از این حرفهای کاسانو به شدت عصبانی شده به دفاع از شوهر خود برخاسته و با تکذیب شایعات درباره اینکه ایکاردی درباره مصدومیتش تمارض می‌کند گفت:" این چرندیات دیگر بس است. مائورو مجبور نیست هیچ کاری بکند. او هر روز با فیزیوتراپ‌های تیم در رختکن است. این همه حرف و حدیثی است که درست شده، او در ایجادشان هیچ نقشی ندارد. هر وقت که نوبت مائورو بوده و او باید تصمیم می‌گرفته، همیشه تصمیم گرفته در اینتر بماند. او یک اینتری متعصب است".

با اینکه هیچکس نمی‌تواند به صورت قطعی درباره واقعی بودن یا واقعی نبودن ادعاهای مصدومیت ایکاردی نظر بدهد ولی در ادامه بحث کاسانو در توضیحات خود گفت یک چیز قطعی است و آن اینکه اینتر برای اطمینان از کسب سهمیه چمپیونزلیگ امسال به ایکاردی نیاز خواهد داشت.

کاسانو در این باره گفت:" اینتر باید هر کاری می‌تواند انجام دهد تا خیالش از کسب سهمیه چمپیونزلیگ راحت باشد. آنها منتظر ایکاردی هستند و به گلهای او نیاز دارند. اگر او نباشد اینتر به مشکل برخواهد خورد و البته خود او هم دچار مشکل خواهد شد".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل