دانلود کامل فیلم متری شیش و نیم با حجم نیم بها و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی با کیفیت های 480p – 720p – 1080p – 1080hq بصورت قانونی با لینک مستقیم در پورتال سبزپندار

دانلود فیلم متری شیش و نیمدانلود فیلم متری شیش و نیممعرفی و مشخصات فیلم متری شیش و نیم

نام محصول : متری شیش و نیم | ساخت : ایران | موضوع : اجتماعی | نویسنده و کارگردان : سعید روستایی

تهیه کننده : سید جمال ساداتیان | سال انتشار : 1398 | مدت زمان : 131 دقیقه

فیلم سینمایی متری شیش و نیم داستانی در رابطه با حضور اعتیاد و آثار مخرب مواد مخدر در زندگی مردم است ، این فیلم که در گیشه های سینما با استقبال خوب از سوی مردم مواجه شد ، توانست در بسیتم فروردین 98 در یک روز بیش از 78 هزار مخاطب را داشته باشد که در بین فیلم های اجتماعی این یک رکورد به حساب می آید.

متری شیش و نیم تاکنون توانسته است پس از هزارپا ، عنوان دومین فیل پرفروش تمام ادوار سینمای ایران را برای خود ثبت کند. البته حضور نوید محمدزاده بازیگر توانمند در این فیلم را نمیتوان در فروش آن نادیده گرفت.

متری شیش و نیم به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان تولید شده است. این فیلم در سال 1398 در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

سعید روستایی پیش از این فیلم ابد و یک روز را کارگردانی کرده که تبدیل به یکی از فیلم های به یاد ماندنی سینمای ایران شده است.

خلاصه داستان متری شیش و نیم

این فیلم سینمایی قرار است به مسئله بسیار مهم اعتیاد و عواقب و تاثیرات آن بر روی زندگی شخصی و همچنین اجتماع بپردازد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است : در بزنگاه روز های سخت ، اعتیاد و مواد مخدر نیز دست از سر این مردم بر نمیدارد.

در متری شیش و نیم چند تن از مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر به سردستگی صمد (پیمان معادی) به دنبال فروشندهٔ بزرگ شیشه در تهران به اسم ناصر خاکزاد (نوید محمدزاده) هستند.

بنظر می رسد داستان جذاب این فیلم توجه مخاطبین بسیاری را جلب کرده است بطوریکه با کمال ناباوری شاهد فروش بالای این فیلم سینمایی که در ژانر اجتماعی ساخته شده است ، هستیم و این فیلم توانسته است موفق به دریافت عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران ، پس از فیلم هزارپا گردد.

دانلود فیلم متری شیش و نیم

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت BLURAYدانلود با لینک مستقیم کیفیت HQ 1080دانلود با لینک مستقیم کیفیت 1080pدانلود با لینک مستقیم کیفیت 720pدانلود با لینک مستقیم کیفیت 480p

پیش فروش

بازیگران فیلم ایرانی متری شیش و نیم

بازیگران این فیلم سینمایی پر مخاطب عبارتند از :

فرهاد اصلانیپیمان معادینوید محمدزادهپریناز ایزدیارهومن کیاییمازیار سیدیمهدی حسینی‌نیاعلی باقریمرجان قمریپیمان شریعتی

دانلود فیلم متری شیش و نیمدانلود فیلم متری شیش و نیم

عوامل تولید فیلم سینمایی متری شیش و نیم

کارگردان : سعید روستاییتهیه کننده : سید جمال ساداتیاننویسنده : سعید روستاییمدیر فیلمبرداری: هومن بهمنشطراح صحنه: محسن نصرالهیطراح لباس: غزاله معتمدمدیر صدابرداری: ایرج شهزادیطراح گریم: ایمان امیدواریبرنامه‌ریز: افشین رضاییدستیار اول کارگردان: مهدی توکلیطراح جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوریطراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگمدیر بدلکاری: امیر بدریعکاس: امیرحسین شجاعیموسیقی: پیمان یزدانیانتدوین : بهرام دهقانیسرمایه‌گذاران: سید جمال ساداتیان و محمدصادق رنجکشانمجری طرح و مدیر تولید: سید حسین هادیان‌فرمدیر صدابرداری: ایرج شهزادیصداگذار: امیرحسین قاسمی

جوایز و افتخارات

برنده سیمرغ بلورین بهترین تدوین در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر ( بهرام دهقانی )برنده سیمرغ بلورین بهترین صدا برداری در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر ( ایرج شهرزادی )برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم در نگاه تماشاگران در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر (سیدجمال ساداتیان )برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درنوزدهمین دوره جشن حافظ ( پیمان معادی )برنده تندیس حافظ بهترین فیلم برداری درنوزدهمین دوره جشن حافظ ( هومن بهمنش )
و نامزد دریافت جوایزی دیگر ….

دانلود فیلم متری شیش و نیمدانلود فیلم متری شیش و نیم

حواشی و اخبار فیلم سینمایی ایرانی متری شیش و نیم

در ابتدای ساخت این فیلم سینمایی قرار بوده که پیمان معادی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده بگیرد اما به دلیل اختلافاتی که پیش آمد تهیه کنندگی این فیلم سینمایی به سید جمال ساداتیان محول شد.شرکت «وایلد بانچ» معتبرترین پخش کننده فرانسوی در جشنواره فیلم کن با امضای قراردادی حق پخش و فروش این فیلم را سینماهای فرانسه را برای خود خریداری کرد.متری شیش و نیم توانست با زدن رکورد فروش نهنگ عنبر ، بعنوان دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران انتخاب شود. این در حالی است که صدر نشین این لیست فیلم سینمایی هزارپا بوده که فیلمی کمدی می باشد. دومین فیلم پر فروش شدن در ایران آن هم برای یک فیلم اجتماعی اتفاقی نادر است و حرفه ای بودن عوامل این فیلم سینمایی را می رساند.متری شیش و نیم توانست در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در یازده رشته نامزد شده و از این بین در زمینه های بهترین تدوین، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و بهترین صداگذاری برنده جایزه شود. که البته بسیاری از منتفدان معتقدند که به این فیلم کم توجهی شده است.فیلم متری شیش و نیم در 31 مرداد ماه 1398 توانست پروانه نمایش در شبکه نمایش خانگی را دریافت کند. احتمالا بعد از جشنواره ونیز شاهد پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی باشیم.

آنونس و تیزر فیلم سینمایی ایرانی متری شیش و نیم

دوست داری وقتی تو زندانی بقهمی غیابی طلاقت داده بعد بشنوی رفته با یکی دیگه عروسی کرده

نوید محمدزاده : من میدونم اون منو لو داده، من میدونم اون دیگه منو نمیخواد

تو به خون این بابا تشنه ای دستت بهش برسه که تحویلش نمیدی میخوای بزنی هونجا مخشو بترکونی

به خدا من دل اینکارا رو ندارم، بابا من فرستادم اون بچه ها رو کانادا بادشون بره باباشون چرا مرد.

محصول کار شماست ها تحویل بگیر، یارو زده بچه منو کشته چه خبرته صداتو انداختی تو گلوت، زر مفت نزن عنتر برو بگو آقا بالاسرت بیاد.

عکس های فیلم متری شیش و نیم

دانلود فیلم متری شیش و نیمدانلود فیلم متری شیش و نیم

دانلود فیلم متری شیش و نیمدانلود فیلم متری شیش و نیم

دانلود فیلم متری شیش و نیمدانلود فیلم متری شیش و نیم

دانلود فیلم متری شیش و نیمدانلود فیلم متری شیش و نیم دانلود فیلم متری شیش و نیمدانلود فیلم متری شیش و نیم دانلود فیلم متری شیش و نیمدانلود فیلم متری شیش و نیم

4.4
22