هشتگ «وفاداری امام حسین(ع)» در ایام محرم و صفر


هشتگ «وفاداری امام حسین(ع)» در ایام محرم و صفر

موسسه رسانه دیجیتال آستان مقدس امام حسین(ع) از راه اندازی هشتگ «وفاداری برای امام حسین(ع) به منظور رساندن پیام و اصول امام حسین(ع) در سطح گسترده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، موسسه رسانه دیجیتالی «امام حسین علیه السلام» متعلق به آستان مقدس حسینی، هشتگ (# وفاء_ للحسین) را همزمان با فرارسیدن ماههای محرم الحرام و صفر در شبکه های ارتباط اجتماعی به راه انداخته است.

«ولاء الصفار» مدیر این موسسه، گفت: این هشتگ با هدف رساندن پیام و اصول امام حسین علیه السلام در سطح گسترده و مشارکت در آگاهی سازی اخلاقی، تربیتی و اجتماعی و دینی که بیانگر اصول والای شعایر حسینی است، گذاشته می شود.

مدیر موسسه رسانه دیجیتالی امام حسین(ع) افزود: این موسسه با راه اندازی این هشتگ تغییر برخی از نکات منفی اجتماعی و اخلاقی در جامعه را دنبال می کند.

الصفار از وبلاگ نویسان و فعالان شبکه های اجتماعی خواست تا از این هشتگ حمایت کنند و آن را به طور گسترده برای رساندن پیام امام حسین(علیه السلام) به همگان گسترش دهند.

در همین حال، کربلای معلی نیز برای استقبال از ماههای محرم و صفر امسال آماده می شود و نشست فوق العاده امنیتی را برای مراسم اربعین با حضور نمایندگان موکب های حسینی در استان های عراق برگزار کردند.

سال گذشته آمار موکب هایی که در این مراسم میلیونی شرکت کردند، نزدیک به 10 هزار و 714 موکب و با مشارکت 25 کشور جهان بود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی