زهره کاظم زاده میهمان برنامه ی طنز نقل نقلستان می شود


زهره کاظم زاده میهمان برنامه ی طنز نقل نقلستان می شود

در برنامه «نقل نقلستان» با “زهره کاظم زاده” طنزنویس جوان گفت وگو می شود. با یک طنزنویس دهه هفتادی در رادیو صبا آشنا شوید به... ادامه مطلب... نوشته زهره کاظم زاده میهمان برنامه ی طنز نقل نقلستان می شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

در برنامه «نقل نقلستان» با “زهره کاظم زاده” طنزنویس جوان گفت وگو می شود.

با یک طنزنویس دهه هفتادی در رادیو صبا آشنا شوید

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “نقل نقلستان” با هدف شادی آفرینی و معرفی چهره های طنزپرداز کشور روزهای زوج ساعت ۱۷:۰۰ پخش می شود.

این برنامه روز دوشنبه چهارم شهریور به معرفی و بازخوانی چند اثر طنز از “زهره کاظم زاده” می پردازد.

زهره کاظم زاده در هفتم آبان ۷۵ متولد شد. وی نوشتن شعرو داستان و نمایشنامه عروسکی طنز را از همان سال‌های اول دوران ابتدایی شروع کرد و در ۱۳ سالگی اولین رمان طنز خود را نوشت. کاظم زاده عضوی از باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی است و در حال حاضر هم در چند روزنامه و نشریه قلم می زند. وی همچنین در برنامه “حرفشم نزن” شبکه افق آیتم طنز اجرا می کند.

برنامه”نقل نقلستان” به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی با اجرای مهدی فرج اللهی و با بازی امین ضیایی روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا راهی آنتن می شود.

قسمت دوم و سوم این گفت وگو به ترتیب در روزهای چهارشنبه ششم و شنبه نهم شهریور روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تلویزیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی