ایجاد معاونت سوم در تکت انتخاباتی عبدالله


داکتر عبدالله از ایجاد معاونت سوم ریاست اجرایی در تکت انتخاباتی‌اش خبر داد. به گزارش اسپوتنیک، عبدالله، رییس اجرایی حکومت و یکی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید که به زودی معاون سوم ریاست اجرایی را در تکت انتخاباتی‌اش معرفی...

داکتر عبدالله از ایجاد معاونت سوم ریاست اجرایی در تکت انتخاباتی‌اش خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالله، رییس اجرایی حکومت و یکی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید که به زودی معاون سوم ریاست اجرایی را در تکت انتخاباتی‌اش معرفی می‌کند.
وی در یک همایش انتخاباتی زنان در حمایت از تیم ثبات و همگرایی‎ گفت، به زودی معاون سوم ریاست اجرایی تکت انتخاباتی‌اش را معرفی می‌کند. او در مورد این‌که چه کسی معاون سوم ریاست اجرایی او خواهد بود، چیزی نگفت.

او در ادامه با اشاره به مسایل زنان خاطرنشان کرد: “مسایل زنان در کشور ما در 18 سال گذشته شاهد تحولات مثبت و منفی بوده و از نام زن استفاده ابزاری شده است”.
عبدالله خطاب به زنان گفت: “شما که اینجا آمدید، نشان می‌دهد که با سهم‌گیری در کمپاین‌های انتخاباتی، سرنوشت و آینده خودتان را به دست خودتان رقم می‌زنید.”

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: “نتایج انتخابات پارلمانی مورد قبول مردم افغانستان نبود و امروز هم تشویش‌هایی برای انتخابات پیش رو وجود دارد.”
او به زنان وعده داد که اگر به قدرت برسد، در نهادهای مربوط به زنان تغییرات ساختاری به وجود خواهد آورد و همچنان حضور زنان را در سطح رهبری افزایش خواهد داد.

در این گردهمایی عبدالله همچنان با کنایه به رییس جمهور‌و تیم دولت‌ساز همراه بود، اما او در مورد این‌که در 50 درصد حکومت سهم داشته، خاطرنشان کرد: "برای پاسخ به آن موقع مساعد شدنی است".
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: "شورای انسجام جمعیت اسلامی افغانستان از تیم ثبات و همگرایی حمایت کردند و گفتند، کسانی که در هوتل کانتیننتال از تیم دیگر حمایت کردند، از ما نمایندگی نمی‌کنند".

کد (9)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق