پاری سن ژرمن در بحران!


پاری سن ژرمن در بحران!

دو مهاجم سرشناس و کلیدی پاری سن ژرمن در دیدار برابر تولوز در هفته سوم لیگ فرانسه مصدوم شدند و نتوانستند به بازی ادامه دهند.

پاری سن ژرمن در بحران!
به نقل از اسکای اسپورت، پاری سن ژرمن در هفته سوم رقابت‌های لیگ فرانسه توانست برابر تولوز با چهار گل به پیروزی برسد. خبر بد برای تیم پاریسی با وجود پیروزی قاطع در این دیدار آسیب دیدگی دو بازیکن کلیدی این تیم در خط حمله است. ادینسون کاوانی و کیلیان ام‌باپه دو مهاجم سرشناس و کلیدی پاری سن ژرمن در این بازی خانگی مصدوم شدند و نتوانستند به بازی ادامه دهند.

کاوانی در همان دقیقه ۱۴ آسیب دید و جای خود را به چوبو موتینگ داد که البته این بازیکن کامرونی درخشید و توانست دو گل به ثمر رساند. کیلیان ام‌باپه در دقیقه ۶۲ آسیب دید و چند دقیقه بعد به خاطر درد شدید نتوانست به بازی ادامه دهد و توخل مجبور شد که این مهاجم کلیدی خود را هم تعویض کند.

پاری سن ژرمن با آسیب دیدگی این دو بازیکن کلیدی خود در بحران فرو رفت؛ آن هم در شرایطی که نیمار هم اجازه بازی کردن را پیدا نکرده و سخت در تلاش است تا این تیم را در تابستان ترک کند.

اگر آسیب دیدگی کاوانی و ام‌باپه جدی باشد بسیار بعید است که سران پاری سن ژرمن اجازه جدایی را به نیمار بدهند و باید دید که در روز‌های باقیمانده از فصل نقل و انتقالات تابستانی چه اتفاقی برای این باشگاه پاریسی رخ خواهد داد و بعید نیست که باز هم این تیم بازیکن جذب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق