سازمان الحشد: حمله به مقر الحشد الشعبی توسط اسراییل با هماهنگی آمریکا انجام شد


سازمان الحشد: حمله به مقر الحشد الشعبی توسط اسراییل با هماهنگی آمریکا انجام شد

سازمان مرکزی الحشد الشعبی در اطلاعیه ای اعلام کرد که حمله کار پرنده های رژیم اشغالگر قدس بوده و طی آن یک رزمنده الحشد شهید و یک نفر دیگر نیز بشدت مجروح شد و دو خودرو نیز منهدم شد.

به گزارش جماران؛ الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که حمله در روز یکشنبه به مقر این سازمان در استان الانبار، از سوی هواپیماهای بدون سرنشین اسراییل و با پوشش هوایی نیروهای آمریکا انجام شد.

در پی حمله عصر یکشنبه هواپیماهای ناشناس به یک مقر سازمان الحشد الشعبی در استان الانبار، پیشتر ستاد عملیات الحشد الشعبی این استان از شهادت 2 رزمنده الحشد، زخمی شدن یک تن دیگر و انهدام دو خودرو خبر داده بود.

اکنون سازمان مرکزی الحشد الشعبی در اطلاعیه ای اعلام کرد که حمله کار پرنده های رژیم اشغالگر قدس بوده و طی آن یک رزمنده الحشد شهید و یک نفر دیگر نیز بشدت مجروح شد و دو خودرو نیز منهدم شد.

در این اطلاعیه تصریح شده است که حمله هواپیماهای بدون سرنشین اسراییل با پشتیبانی هوایی نیروهای آمریکایی و یک بالون تجسسی در جاده عکاشات - القائم 15 کیلومتری مرز سوریه صورت گرفته است.

در این اطلاعیه همچنین به همزمانی این حمله با عملیات نیروهای عراقی با مشارکت الحشد الشعبی علیه گروهک تروریستی تکفیری داعش با نام نصر 4 و تعقیب عناصر تروریستی اشاره شده است.

سازمان الحشد الشعبی عراق در این اطلاعیه به مردم عراق وعده داده است که این گونه حملات تجاوزکارانه خللی در اراده نیروهای الحشد در ایفای وظایف میهنی و دفاع از خاک، امنیت و کرامت عراق و مقابله با تجاوزگران به کشور و حامیان آنها ایجاد نخواهد کرد.

طی یک ماه گذشته چهار انبار سلاح های الحشد الشعبی عراق در معرض انفجار قرار گرفته است که بسیاری از ناظران احتمال حادثه بودن آن را نفی و بر عمدی و مشکوک بودن این رویدادها بویژه تکرار آن تاکید می کنند.

برخی ناظران و مسوولان عراقی این حملات را کار آمریکا و اسراییل دانسته بودند.

معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) روز چهارشنبه در بیانیه ای آمریکا را مسوول حملات اخیر به پایگاه ها و انبارهای مهمات خود دانست و همچنین از وجود طرحی برای حذف فیزیکی شخصیت های مقاومت عراق خبر داد.

"ابومهدی المهندس" تاکید کرد که اطلاعات دقیقی در اختیار این سازمان است که نشان می دهد حملات اخیر به چند مرکز و انبار مهمات الحشد الشعبی کار آمریکایی ها بوده است.

وی تاکید کرد: هواپیماهای آمریکا اخیرا بجای آن که به تعقیب داعش بپردازند همچنین اقدام به تجسس از مراکز ما کرده اند.

المهندس گفت: دشمنان عراق در حال طراحی برای زدن نیروهای الحشد الشعبی به روش های مختلف هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان