از روز چهارشنبه این هفته فیلم‌های سینمایی «چاقی» ساخته راما قویدل در گروه ایران، «برمودا» ساخته رهبر قنبری در گروه آستارا و «صدای منو می‌شنوید» ساخته صادق پروین آشتیانی در گروه فرهنگ روی پرده می‌روند.

نمایش «مرفی» به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی در سالن امام خمینی نوشهر روی صحنه رفته و تا هشتم شهریور ماه در این سالن اجرا خواهد داشت. این نمایش پیش از این در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران اجرا شده بود و در سه بخش طراحی صحنه، طراحی لباس و تیزر کاندیدا و موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر بهترین طراحی لباس از این جشنواره شده است.

اثر کانسپچوال‌آرت «درخت زندگی» ساخته لیلا فرزانه و کامران افشار نادری در دیوار ورودی موسسه تمدن اسلامی لیون فرانسه که اواسط ماه آینده میلادی افتتاح می‌شود، نصب شده است. این اثر سرامیکی که ۹ متر و نیم طول و ۳ متر و نیم عرض دارد از ۳۵۰۰ قطعه سرامیکی تشکیل شده است. این دو هنرمند ایرانی دو سال برای خلق و نصب این اثر شاخص وقت صرف کردند.

نمایشگاه آثار نقاشی‌خط و کالیگرافیک حسین اقتصادی در گالری نارنج شیراز افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۱۹ شهریور ماه در این شهر برپاست. او در این مجموعه نقاشی‌خط‌ها و آثار حجمی کالیگرافیک را به نمایش گذاشته است که هدف از آنها تمرکز بر بازنمایی فولکلور، نماد و نشانه‌ها، براساس خوانش و نگارش هندسی بوده است.

نمایشگاه آثار نقاشی فاطمه دیواندری با عنوان «رستا» با ارائه ۱۳ اثر نقاشی از این هنرمند با تکنیک اکرلیک به نمایش درآمده و تا آخر این هفته در گالری کاما برپاست.

فیلم عرق سرد از روز دهم شهریور ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. سهیل بیرقی، کارگردان فیلم در این باره گفت نسخه‌ای که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود تفاوتی با نسخه اکران شده ندارد. فیلم سینمایی عرق سرد با بازی باران کوثری و امیر جدیدی ساخته شده است.

این مطلب برایم مفید است
0 0