درگ 5 مدل از سریع ترین خودروهاى کانورتبل جهان | فیلم


MX – 5 میاتای سقف دار با قیمت 33850 دلار برای نسخه Launch  به فروش می رسد. مزدا فهرست قیمت گذاری برای MX – 5 میاتا RF Launch که نتوانسته بود در نسخه سقف بازشوی پارچه موفقیت چندانی داشت باشد را منتشر کرد. مشتریان این خودرو می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی MX5RFPreorder.com و پیش پرداخت 500 دلار این محصول را سفارش دهند. نسخه های دستی و...

MX – ۵ میاتای سقف دار با قیمت ۳۳۸۵۰ دلار برای نسخه Launch به فروش می رسد.

مزدا فهرست قیمت گذاری برای MX – ۵ میاتا RF Launch که نتوانسته بود در نسخه سقف بازشوی پارچه موفقیت چندانی داشت باشد را منتشر کرد.

مشتریان این خودرو می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی MX5RFPreorder.com و پیش پرداخت ۵۰۰ دلار این محصول را سفارش دهند. نسخه های دستی و خودکار MX – ۵ میاتالاینچ به ترتیب ۳۳۸۵۰ و ۳۴۲۹۵ دلار قیمت گذاری شده اند. البته قرار است که تنها هزار دستگاه از این محصول ویژه در سراسر جهان به فروش برسد. این خودروها دارای سقف مشکی رنگ فلزی با قابلیت باز و بسته شدن هستند.

بایستی گفت که مزدا اعلام کرده بیشتر این خودروها تاکنون پیش فروش شده و لذا افراد کمی شانس خریدش را خواهند داشت. در داخل این خودرو هم از روکش چرم و سامانه صوتی Bose استفاده شده است. میاتای جدید دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری SKYACTIVE – G چهار سیلندر به توان ۱۵۵ اسب و گشتاور ۱۴۸ پوند فوت است.

(۳۲۷)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید