جنگ در کمین مردم ما


جنگ قومی در راه است. این متن را که می نویسم خیلی ها بر من خواهند شتافت و ناسزا خواهد گفت که تو سر پیازی یا ته پیاز؟ من نه سر پیاز هستم و نه ته پیاز ولی خبرهای بدی برای مردم دارم. جنگی در راه است که شاید با هیچ کلماتی نتوان آن...

جنگ قومی در راه است.
این متن را که می نویسم خیلی ها بر من خواهند شتافت و ناسزا خواهد گفت که تو سر پیازی یا ته پیاز؟ من نه سر پیاز هستم و نه ته پیاز ولی خبرهای بدی برای مردم دارم.

جنگی در راه است که شاید با هیچ کلماتی نتوان آن را بیان کرد ولی برای عبور از آن فقط یک راه میماند که باید خود را برای روزهای دشوار آماده کرد (بخش از اطلاعات سری یکی از سازمانهای اطلاعاتی کشور نان دهنده افغانستان).

افغانستان بار دیگر تحت نام پروسه صلح به جنگ های تنظیمی و قومی فرو می رود. قبیله این بار تلاش دارد که خیلی ها را طی این روند نابود کنند. اما افرادی که ضریب هوشی بالای دارد و برای مردمش کار می کنند شاید این متنم که شاید مسخره کننده باشد در نظر بگیرد ولی آنهای که ندارند، برای خودش فکر می کنند.

شاید یادتان باشد که در پستم نوشته بودم که تیم اتمر از هم می پاشد، بله چنین است. اطلاعات خیلی دقیق من از درون داشتم، قرار بود که اتمر در حکومت آینده غنی وزیر خارجه شود (این هم جزو اطلاعات سری بود).

من کارمند یک نهاد بین المللی هستم که نان خوردن و آب آشامیدن مردم افغانستان را می دهد، مگر می شود که از درون آن خبر نباشیم.
جلریز بهانه ای است.
بچه های که در سوریه می جنگد، برخواهد گشت و جنگی خونین در راه خواهد البته با صد تأسف.
کندک مسافرین و کندک مشاورین ممکن است نظر دیگری داشته باشد.

فرشته شیرین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403