پنجمین شب طنز شب های هنر به موضوع طنز رادیویی پرداخت+فیلم


پنجمین شب طنز شب های هنر به موضوع طنز رادیویی پرداخت+فیلم

پنجمین برنامه شب طنز از سلسله برنامه‌های شب‌های هنر شبکه چهار سیما میزبان سعید یوسف‌ نیا (مدیر رادیو صبا)، علیرضا جاویدنیا و رضا ساکی بود.... ادامه مطلب... نوشته پنجمین شب طنز شب های هنر به موضوع طنز رادیویی پرداخت+فیلم اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

پنجمین برنامه شب طنز از سلسله برنامه‌های شب‌های هنر شبکه چهار سیما میزبان سعید یوسف‌ نیا (مدیر رادیو صبا)، علیرضا جاویدنیا و رضا ساکی بود.

شب طنز به طنز رادیویی پرداخت

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری پنجمین برنامه شب طنز از سلسله برنامه‌های شب‌های هنر شبکه چهار سیما میزبان سعید یوسف‌نیا (مدیر رادیو صبا)، علیرضا جاویدنیا و رضا ساکی بود.

در این برنامه ناصر فیض و شهرام شکیبا با مهمانان برنامه درباره طنز و فکاهی رادیویی گفتگو کردند.

گفتنی است که امیر قمیشی تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارد و در بخش‌های دیگری از شب طنز، صابر قدیمی کتاب‌ از پشت میز عدلیه را که اثر امین تویسرکانی است؛ معرفی کرد و مهدی فرج اللهی از آخرین اخبار دنیای طنز و شوخ‌طبعی گفت.

لازم به ذکر است که شب طنز جمعه شب‌ها ساعت ۲۳ از شبکه ۴ سیما پخش می‌شود.

فیلم این نشست را در ادامه می بینید :

منبع فیلم : تلوبیون

معرفی رادیو صبا

به گزارش شیرین طنز، به نقل از رادیو صبا، این رادیو از بیست و دوم بهمن ۱۳۹۱ با رویکرد طنز و ایجاد شور و نشاط در جامعه و با مدیریت محمد صادق رحمانیان فعالیت خود را آغاز کرد.

رادیو صبا با روزانه ۶ساعت تولید و پخش برنامه های طنز و شاد توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و پس از یک سال مدت زمان برنامه های رادیو صبا در روز از ۶ساعت به ۱۶ساعت رسید و گروه مسابقات و تفریحات نیز به گروه طنز و سرگرمی افزوده شد.

پس از محمد صادق رحمانیان، حمید رضا مقدسی سکان دار رادیو صبا شد و در این مدت، برنامه هایی با محوریت مسابقه، اعم از مسابقه های جدی و طنز تولید و پخش شد.

در تاریخ ۲۰-۲-۹۶ مدیریت رادیو صبا به سعید یوسف نیا سپرده شد.

در حال حاضر رادیو صبا با تولید روزانه ۸ ساعت برنامه طنز و مسایقه و ۴ ساعت برنامه زنده و ۴ ساعت تامین و تکرار تلاش می کند تا ضمن بالابردن کیفیت برنامه ها رضایت مخاطبان خود را جلب کند.

رادیو صبا بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز در تهران و در استان‌های البرز، اصفهان، خراسان رضوی، فارس زنجان، اردبیل، کرمان و کیش شنیده می شود اما با توجه به رسانه های کمکی همچون گیرنده های دیجیتال ،رادیو نما،سایت ایران صدا و همچنین سایت رادیو صبا ،این رادیوی شاد و مردمی را در همه جای ایران میتوان شنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت