سیدحسن نصرالله پاسخ تجاوز پهپادی صهیونیست‌ها را خواهد داد


سیدحسن نصرالله پاسخ تجاوز پهپادی صهیونیست‌ها را خواهد داد

همشهری آنلاین: محمد عفیف مسئول امور رسانه‌ای حزب الله لبنان با رد سرنگونی دو پهپاد رژیم صهونیستی از سوی آنان تاکید کرد: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله عصر امروز(یکشنبه) با سخنرانی خود پاسخ محکمی به تجاوز پهپادهای رژیم صهیونیستی خواهد داد.

به گزارش ایرنا، به نوشته تارنمای خبری تلویزیون "المیادین" لبنان، محمد عفیف تاکید کرد: آنچه در ضاحیه روی داد فقط انفجار بود و حزب الله هیچ پهپادی را سرنگون نکرده است.

عفیف گفت: پهپاد نخست بدون اینکه خسارتی به بار بیاورد در جنوب بیروت سقوط کرد و دومین پهپاد نیز با وارد کردن خساراتی به ساختمان مرکز رسانه ای حزب الله در ضاحیه منفجر شد.

وی افزود: پهپاد نخست هم اکنون به منظور انجام برخی تحقیقات در اختیار نیروهای حزب الله لبنان است.

عفیف ااظهار داشت: پهپاد دوم که در نزدیکی ساختمان مرکز اطلاع رسانی حزب الله لبنان منفجر شد برای عملیات تروریستی به کارگرفته شده بود که به هدف خود دست نیافت.

طبق اعلام برخی رسانه های خبری، ۳ تن از شهروندان لبنان بر اثر انفجار پهپاد دوم دچار جراحت شده اند که هنوز منابع خبری رسمی لبنان آن را تایید نکرده اند.

صبح امروز پس از انهدام موشک های رژیم صهونیستی در آسمان دمشق از سوی سامانه های پدافندی سوریه، یک پهپاد رژیم صهیونیستی در آسمان جنوب بیروت سقوط کرد و دیگری که انتحاری بود در نزدیکی ساختمان مرکز اطلاع رسانی حزب الله لبنان منفجر شد.

کد خبر 452746

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس