ایجاد محرومیت در شرق کشور؛ از اهداف اصلی دشمنان


ایجاد محرومیت در شرق کشور؛ از اهداف اصلی دشمنان

گروه شهرستان‌ها - جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان ایجاد محرومیت در شرق کشور به ویژه مناطق مرزی است تا بدین وسیله مردم را نسبت به انقلاب اسلامی و نظام تحریک کرده تا اهداف شوم خود را پیش ببرند.

ایجاد محرومیت در شرق کشور؛ از اهداف اصلی دشمنان

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفاهی جانشین فرمانده سپاه امام‌رضا(ع) در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: شهرستان مرزی تایباد در شرق کشور قرار گرفته و از سال‌های گذشته‌ نماد وحدت و انسجام بوده و از این رو همیشه مورد توجه دشمنان قرار گرفته اما به یاری نیروهای مسلح مستقر در مرزهای این شهرستان امنیت کامل در منطقه و به تبع آن در کشور برقرار است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی دشمنان ایجاد محرومیت در شرق کشور به ویژه مناطق مرزی است تا بدین وسیله مردم را نسبت به انقلاب اسلامی و نظام تحریک کرده تا اهداف شوم خود را پیش ببرند.

جانشین فرمانده سپاه امام‌رضا(ع) با اشاره به برقراری امنیت در مرزهای خراسان رضوی افزود: سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی تا سال گذشته ۶ دهستان مورد هدف را پوشش داده و امسال ۱۰ دهستان دیگر اضافه شده است که این مهم تنها در سایه امنیت اتفاق افتاده و ادامه خواهد داشت.

شفاهی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی سپاه در این موضوع الگوسازی است تا بگوید می‌توانیم مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، اشتغال‌زایی، بهداشت و درمان برطرف کنیم و هیچ نیازی به وابستگی بیگانگان نداریم و می‌توان با کمبود منابع که از دید برخی‌ها بسیار مشکل است، تنها با داشتن امنیت، مشارکت مردم و دولت مشکلات را رفع کرد.

وی تصریح کرد: آمادگی نیروهای مسلح از همیشه بیشتر بوده و در هیچ دوره‌ای از تاریخ عدم آمادگی بین نیروهای مسلح وجود نداشته و این عامل روز به روز تقویت شده است. دشمنان دریافته‌اند که نیروهای مسلح در نظام مقدس اسلامی آمادگی دارند تا در برابر دشمنان ایستادگی کنند و این ادعا را در چهل ساله اول انقلاب ثابت کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه امام‌رضا(ع) با بیان راهبرد نیروهای مسلح در گام دوم انقلاب اظهار کرد: نیروهای مسلح راهبرد روشن و شفافی را که از رهنمودهای مقام معظم رهبری گرفته‌اند، ادامه می‌دهند و بر آمادگی خود می‌افزایند.

گفتنی است، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد با حضور جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی، فرماندار، ائمه جمعه تشیع و تسنن و اعضای شورای اداری و فرماندهان نظامی، انتظامی و مرزبانی مستقر در شهرستان تایباد برگزار شد و طی حکمی از سوی سردار یعقوب‌علی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی سرهنگ ابراهیم بیدل به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج تایباد منصوب و از زحمات سرهنگ داوود الهیاری تقدیر شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن