تا نابودی اسرائیل در کنار مقاومت خواهیم ایستاد


تا نابودی اسرائیل در کنار مقاومت خواهیم ایستاد

قبلان قبلان:تا زمانی که خطر از ما دور شود و اسرائیل از میان برود و مردم ما در امنیت زندگی کنند در کنار مقاومت در میدان خواهیم بود

تا نابودی اسرائیل در کنار مقاومت خواهیم ایستاد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، عضو هیئت رئیسه جنبش امل تاکید کرد تا زمانی که اسرائیل نابود شود درکنار مقاومت درمیدان باقی خواهیم ماند.
پایگاه خبری النشره گزارش داد: قبلان قبلان، عضو هیئت رئیسه جنبش امل که به نمایندگی از نبیه بری، رئیس مجلس لبنان، در مراسم افتتاح ساختمان جدید مدرسه‌ای در نبطیه سخنرانی می‌کرد، گفت: جنوب، سربلند در آسمان وطن باقی خواهد ماند. این ضاحیه جنوبی که بر اساس ایده امام موسی صدر و آموزه‌های او شکل گرفته است، در آن احساس تبعیض فرقه‌ای یا مذهبی نمی‌کنید. این جنوب شبیه عرب‌هایی که شکست خوردند نیست. جنوب، اسرائیلی را شکست داد که همه عرب‌ها را شکست داده بود و شبیه کسانی نیست که خیانت کردند و عقب نشستند.
وی با دعوت به حفظ سلاح ارزش ها، اخلاق و اصول یاد آور شد: جامعه ما با سلاحی که قوی‌تر از سلاح اسرائیل است هدف قرار گرفته و دشمنان ما برای ضربه زدن به ساختار‌های ارزشی در جامعه برنامه ریزی می‌کنند.
قبلان با هشدار درباره استفاده نادرست از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی افزود: وقتی اخلاق ضعیف شود، تفنگ‌ها هم ضعیف می‌شود و نمی‌توانیم به درستی از آن‌ها استفاده کنیم. وی توصیه کرد: اخلاق را حفظ کنید و به وحدت ملی پایبند باشید. بین مسلمان، مسیحی، شیعه و سنی تفاوتی نگذارید و با انسان‌ها بر اساس قاعده انسانی رفتار کنید.
قبلان در پایان تاکید کرد تا زمانی که خطر از ما دور شود و اسرائیل از میان برود و مردم ما در امنیت زندگی کنند در کنار مقاومت در میدان خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق