مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در شهریور و مهرماه در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور بیان داشت:جشن عاطفه‌ها امسال از هفتم شهریور ماه در دو مرحله برای حمایت از ۲۰ هزار و ۴۹۲ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها یکی از برنامه‌های این نهاد برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند است، گفت: امسال این جشن با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» به‌صورت دومرحله‌ای در شهریور و مهرماه برگزار می‌شود.

متین پور تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را ۲۰ هزار و ۴۹۲ نفر اعلام کرد و افزود: هرساله در آستانه مهرماه کمک‌هزینه خرید لوازم‌التحریر و کتب درسی از محل منابع دولتی در اختیار دانش آموزان و دانشجویان نیازمند قرار می‌گیرد که کفاف همه مخارج آغاز سال تحصیلی آن‌ها را نداده و برای حفظ شان، عزت‌نفس و آبروی این فرزندان به مشارکت گسترده مردم نیکوکار استان نیازمندیم.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان ادامه داد: این نهاد برای آغاز سال تحصیلی به دنبال فراهم کردن یک بسته حمایتی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و شامل اقلام اصلی و صرفاً آموزشی از قبیل کیف، کفش، پوشاک، نوشت‌افزار و هزینه کتاب‌های درسی است که این مهم نیازمند مشارکت گسترده مردم نیکوکار اصفهان در جشن عاطفه‌هاست.

متین پور خاطرنشان کرد: مرحله اول این جشن امسال از هفتم شهریورماه آغاز می‌شود و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق ۲۰۰ پایگاه این نهاد که در میدان‌ها و چهارراه‌های اصلی شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه بر پا می‌شوند به دست دانش آموزان و دانشجویان نیازمند برسانند.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به روش‌های الکترونیکی در دسترس عموم برای مشارکت در امور خیر و احسان، گفت: همشهریان اصفهانی می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از کد دستوری #۰۳۱*۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ به نام کمیته امداد اصفهان نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و پایگاه اینترنتیemdad.ir استفاده کنند.

متین پور مشارکت فعال دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها را تمرینی برای مسئولیت‌پذیری اجتماعی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق در میان آن‌ها عنوان کرد و گفت: مرحله دوم این رویداد بزرگ مهر و عاطفه، دهم مهرماه در مدارس سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.