یک فرمانده طالبان در فاریاب بازداشت شد


بر بنیاد گزارش ها در یک درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان در ولسوالی پشتون کوت ولایت فاریاب یک فرمانده طالبان بازداشت شده است. محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی 209 شاهین در صحبت با خامه پرس گفت که در یک درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان روز گذشته در قریه های گلدره و چقمان ولسوالی پشتون کوت ولایت فاریاب ملا نیاز یک تن از...

یک فرمانده طالبان در فاریاب بازداشت شد

بر بنیاد گزارش ها در یک درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان در ولسوالی پشتون کوت ولایت فاریاب یک فرمانده طالبان بازداشت شده است.

محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین در صحبت با خامه پرس گفت که در یک درگیری بین نیروهای امنیتی و گروه طالبان روز گذشته در قریه های گلدره و چقمان ولسوالی پشتون کوت ولایت فاریاب ملا نیاز یک تن از فرمانده طالبان بازداشت گردید و دو تن از جنگجویان اش بنام های نجیب الله و رحمت الله به قتل رسیده اند.

وی افزود که در این رویداد یک تن از افراد برجسته ملا نیاز به نام اسدالله زخمی شده است.

این در حالی است که هفته گذشته نیز یک تن دیگر از فرماندهان گروه طالبان بنام مولوی عزیز با دو تن از افرادش در ولسوالی دولت آباد ولایت فاریاب به قتل رسیده بودند.

ولایت فاریاب در شمال افغانستان قرار دارد و یکی از ولایت های ناامن این کشور به حساب می آید که گروه های مخالف مسلح دولت در اکثر ولسوالی های آن به‌خصوص در ولسوالی پشتون کوت و دولت آباد این ولایت به شکل گسترده فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش