رضاییان:افراد زیادی برای مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی وجود دارند


بهرام رضاییان، مدیرعامل مستعفی باشگاه پارس جنوبی جم گفت: مدت زیادی کنار این باشگاه بودم، اما دیگر زمان رفتن من بود.

رضاییان:افراد زیادی برای مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی وجود دارند
بهرام رضاییان در مورد استعفا از مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم اظهار داشت: ۱۰ سال است در این تیم حضور دارم و دیگر خسته شده بودم و زمان رفتن من بود. هنوز برای آینده تصمیمی نگرفتم و می‌خواهم کمی به زندگی خود برسم. البته به عنوان کارمند شرکت نفت رئیس اداره ورزش هستم، ولی در مورد ادامه فعالیت هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

وی در مورد مطرح شدن نام محمد مرادی به عنوان گزینه جانشینی خود گفت: من از مرادی شناخت چندانی ندارم و در مورد سایر کاندیدا‌ها هم با من مشورتی نشد. قطعا مسئولان امر، فرد خوبی را به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب می‌کنند. آدم‌های زیادی برای این سمت داریم که همگی گزینه‌های خوبی هستند و قطعا به این باشگاه کمک می‌کنند. البته کار‌های باشگاه در حال انجام است. کارمندان باشگاه کارشان را می‌دانند و باشگاه مشکلی برای اداره امور ندارد.

مدیرعامل مستعفی باشگاه پارس جنوبی جم تصریح کرد: خداراشکر باشگاه پارس جنوبی با حمایت‌های موسوی به ساحل آرامش رسید و مشکلاتش تا حدودی حل شد. تیم فوتبال این باشگاه وارد مسابقات شد و تیم خوبی است. پول هم به زودی به حساب بازیکنان واریز می‌شود. در واقع با طی مراحل اداری و بانکی، پول به زودی وارد حساب اعضای تیم می‌شود.

رضائیان در پایان با اشاره به مشکلات اخیر خاطرنشان کرد: لازم نبود برای ورود به مسابقات پولی واریز کنیم و ما بدهی زیادی نداشتیم. نه شاکی داشتیم و نه بدهی‌های میلیاردی؛ به همین علت به سرعت وارد مسابقات شدیم. از این پس، هر کاری از دستم بر بیاید، برای تیم پارس جنوبی انجام می‌دهم. هنوز هیچ چیز به طور کامل معلوم نیست و باید دید چه آینده‌ای در انتظار من و این باشگاه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...