2طرح هلال احمر در هفته دولت افتتاح می شود


2طرح هلال احمر در هفته دولت افتتاح می شود

این طرح ها شامل پایگاه بین شهری شهدای رهدار در رودان با هزینه کرد هشت میلیارد ریال و ساختمان اداری هلال احمر شهرستان بندرخمیر با هزینه کرد ۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: برای افتتاح پروژه‌های یاد شده رییس سازمان انداد و نجات جمعیت هلال احمر به این استان سفر می کند.

علی اعما برنطین همچنین ادامه داد: سه پروژه شامل مرکز جامع توانبخشی جنعیت هلال احمر هرمزگان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، پایگاه امدادی بندرعباس با اعتبار هشت میلیارد تومان و مجتمع ورزشی با اعتبار پنج میلیارد تومان درحال ساخت هستند که سال ۹۹ به بهره برداری خواهند رسید.

وی خاطر نشان کرد: همه این مبلغ تامین شده و انتطار می رود پیمانکاران هم به وعده‌ی خود عمل کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اشاره کرد: همچنین ۶ پایگاه امداد و نجات در حال احداث است که ۲ پایگاه توسط خیران ساخته می شود و امید می رود برای بهره برداری در بهمن ماه آماده شوند.

اعما برنطین همچنین به طرح ملی نذر آب اشاره کرد و گفت: این پروژه با همکاری هلال احمر آذربایجان شرقی در روزهای ۶، هفت و هشت شهریور و مشارکت ۲۰ پزشک، کادر درمانی، کارشناس بهداشت محیط در بهداشت محیط در ۱۴ روستای محروم شرق رویدر و غرب فین اجرا می شود.

وی افزود: ویزیت رایگان، توزیع سبد غذایی برای ۲۰۰ خانوار، اهدای اسباب بازی به کودکان و سبد تحصیلی برای ۱۵۰ دانش آموز، ست بهداشتی برای ۳۰ زن باردار ایجاد شبکه آب و لوله‌کشی در منطقه دشت کوران فین از جمله برنامه‌های این طرح است.

۳۲۱۹ /۶۰۴۸

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مبتلایت باشم