محصول جدید ایران خودرو لو رفت؟


محصول جدید ایران خودرو لو رفت؟

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، ایران خودرو به تازگی بخشی تحت عنوان مراحل ساخت خودرو را در سایت رسمی خود قرار داده که ظاهرا بناست در تیزرهایی کوتاه و به زبان ساده، صفر تا صد ساخت محصولات این شرکت را نشان دهد. در قسمت نخست این تیزر که به مرحله طراحی خودرو مربوط می شود، فضای داخلی مرکز تحقیقات و نوآوری ایران خودرو و همچنین ساخت مدل های گلی محصولات...

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، ایران خودرو به تازگی بخشی تحت عنوان مراحل ساخت خودرو را در سایت رسمی خود قرار داده که ظاهرا بناست در تیزرهایی کوتاه و به زبان ساده، صفر تا صد ساخت محصولات این شرکت را نشان دهد. در قسمت نخست این تیزر که به مرحله طراحی خودرو مربوط می شود، فضای داخلی مرکز تحقیقات و نوآوری ایران خودرو و همچنین ساخت مدل های گلی محصولات جدید، برای مخاطبان به نمایش درآمده است.

نکته ای که در این تیزر کوتاه به چشم می آید، پخش تصویری نسبتا کامل از خودرویی جدید است. این محصول جدید که اتفاقا طراحی زیبایی نیز دارد، کم و بیش به دنا شبیه است. مشخص نیست سهل انگاری و اشتباه ایران خودرویی ها سبب پخش این تصویر شده، یا خودرو موردنظر عمدا به نمایش درآمده است. ازآنجاکه ایران خودرو نیز مانند دیگر خودروسازان طبعا محصولات جدید را پیش از رونمایی، در معرض دید عموم نمی گذارد، پخش تصویر خودرو موردنظر عجیب به نظر می رسد.

گفته می شود ایران خودرو چند محصول جدید از جمله مدلی شاسی بلند را طراحی کرده و به مرحله ساخت اولیه نیز رسانده است، بنابراین بعید نیست تصویر منتشر شده نیز به خودروهای جدید این شرکت مربوط باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین خبر از وضعیت تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان