خبر درگذشت داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت


خبر درگذشت داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت درگذشت داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در سن 96 سالگی در 3 شهریور ماه 1398 در خبرگزاری ها  ورسانه ها اعلام شد و این هنرمند با سابقه در 96 سالگی درگذشت. وی چندی پیش در بیمارستان بستری بود و اکنون وکیل خانوادگی این هنرمند که مدتی […] نوشته خبر درگذشت داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت اولین...

خبر درگذشت داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت

درگذشت داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در سن ۹۶ سالگی در ۳ شهریور ماه ۱۳۹۸ در خبرگزاری ها ورسانه ها اعلام شد و این هنرمند با سابقه در ۹۶ سالگی درگذشت.

وی چندی پیش در بیمارستان بستری بود و اکنون وکیل خانوادگی این هنرمند که مدتی قبل هم در بیمارستان بستری بود این خبر را تایید کرد و گفت او یکشنبه (سوم شهریور ماه) در منزل خود چشم از دنیا فروبسته است.

خبر درگذشت داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت

داریوش اسدزاده ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد یکم آذرماه ۱۳۰۲ در کرمانشاه بود. او در ۲۰ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و سال‌ها در مقام بازیگر، نویسنده و کارگردان در تئاتر تهران (نصر) فعالیت کرد.

در دهه ۴۰ و ۵۰ شمسی در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرد.

او پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را ترک کرد و در سال ۱۳۶۵ پس از ۱۰ سال اقامت در آمریکا بازگشت و در دو سریال «سمندون» و «خانه سبز» و فیلم‌های سینمایی زیادی مثل دو نیمه سیب، همسر، قلاده‌های طلا، یتیم‌خانه ایران، زمان از دست‌رفته و بوی کافور عطر یاس بازی کرده است. آخرین فیلم او هم «حکایت دریا» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی