رشد مجدد مو چگونه ممکن است؟


رشد مجدد مو چگونه ممکن است؟

 مو یکی از مهم ترین بافت ها برای هر انسانی چه مرد و چه زن است که از دست دادن  آن ها  و ریزش بی امانش طبیعتا موجب ناراحتی و حتی نگرانی ما می شود.بی شک از دست دادن موها می تواند جز بدترین و دردناک ترین اتفاقات زندگی هر فردی باشد که البته جبران این موضوع کار آسانی نیست. در هر صورت نباید امید خود را از دست بدهید زیرا هنوز راهکار هایی ساده و کم هزینه...

مو یکی از مهم ترین بافت ها برای هر انسانی چه مرد و چه زن است که از دست دادن آن ها و ریزش بی امانش طبیعتا موجب ناراحتی و حتی نگرانی ما می شود.بی شک از دست دادن موها می تواند جز بدترین و دردناک ترین اتفاقات زندگی هر فردی باشد که البته جبران این موضوع کار آسانی نیست. در هر صورت نباید امید خود را از دست بدهید زیرا هنوز راهکار هایی ساده و کم هزینه ای وجود دارد که به وسیله این راهکار ها می توانید به رشد مجدد مو خود کمک کنید و موهای از دست رفته خود را بدست آورید.
در ابتدا برای درمان و رشد دوباره مو باید ببینیم که آیا واقعا رشد دوباره مو امکان پذیر است یا نه ؟ شایع ترین دلیل ریزش مو ، ریزش ارثی است که در ۵۰ درصد آقایان و ۲۰ درصد خانم ها دیده می شود. در ابتدا باید علت ریزش مو خود را کشف کنید و ببینیم که موهایمان دچار چه مشکلی شده اند و در صورت امکان با روش های مختلف برای جلوگیری از ریزش مو اقدام کنیم و این که بدانید که آیا امکان رویش مجدد موی سرتان وجود دارد یا خیر سپس به دنبال راه های رشد مجدد مو باشیم.

راه های رشد مجدد مو

مصرف ویتامین B7: مصرف ویتامین B برای کسانی که می خواهد از کچلی رها شوند و نوهایی سالم داشته باشد یک اصل ضروری است تا بتوانند موهای از دست رفته خود را باز گردانند که در بین این گروه از ویتامین مصرف از مصرف ویتامین B7 نباید غافل شوند.

رشد مجدد مو چگونه ممکن است؟

سبزیجات مصرف کنید: جای نداشتن میوه جات و سبزیجات در برنامه غذایی از مهم ترین عواملی هستند که فرد را دچار ریزش مو می کند پس باید با مصرف سبزیجات و مواد مغذی و ویتامین ها به تغذیه موهای خود بپردازید و بهترین راه برای کسانی است که می خواهند موهای از دست رفته خود را باز گزدانند.

رشد مجدد مو چگونه ممکن است؟

رشد مجدد مو چگونه ممکن است؟

ماساژ پوست سر: بی شک یکی از موثر ترین روش ها برای رشد مجدد مو ماساژ سر است زیرا با ماساژ دادن نقاط آسیب دیده موجب تسریع در گردش خون تحریک جوانه های مو می شود پس باید پوست سر را مخصوصا قسمت هایی که دچار ریزش شده است را به طور روزانه ماساژ دهید این کار شاید در دراز مدت پاسخ دهد اما یک روش ساده و بدون خطر است.
رشد مجدد مو چگونه ممکن است؟
آب زیاد بنوشید : همه می دانند که نوشیدن آب چه فواید بی نظیری بر سلامت جسمانی انسان می گذارد باید بدانید که نوشیدن آب کمک زیادی به داشتن موهای بهتر می کند . رطوبت داشتن مو یکی از فاکتور های مهم در رشد مجدد مو است و کمک قابل توجهی به باز گشت موهای از دست رفته می کند پس نباید از نوشیدن آب فراوان در طول روز غافل شد.
رشد مجدد مو چگونه ممکن است؟
ریشه های مو را روغن درمانی کنید: روغن های گیاهی تاثیر شگفت انگیزی بر روی رشد مجدد مو دارند. شما می توانید ترکیب چند روغن مفید برای رویش مو نقاطی از سر که دچار ریزش شده اند بمالید تا تاثیر آن ها را به مرور ببینید . ترکیب روغن نارگیل +روغن بادام تلخ +روغن جوجوبا باعث تحریک پوست سر می شود و باعث می شو تمام سموم سر از بین برود و باعث رشد دوباره مو شما شود.
رشد مجدد مو چگونه ممکن است؟
انجام تمرینات قلبی و عروقی : انجام تمرینات قلبی عروقی باعث افزایش گردش خون در تمام نقاط بدن می کند. کسانی که به فکر رشد مجدد مو خود به صورت طبیعی هستند نباید از این گزینه غافل شوند و باید به صورت روزانه تمرین داشته باشند شما می توانید حتی با مشورت پزشک خود از نوع تمریناتی که برای شما مفید است آگاه شوید.
رشد مجدد مو چگونه ممکن است؟
ریشه گیاه بابا آدم : ریشه این گیاه سرشار از اسید های چرب بوده که بسیار پر خاصیت است که یکی از مهم ترین خاصیت های آن تاثیر معجزه آسا آن روی رویش مجدد مو و درمان ریزش مو است که شما می توانید ریشه این گیاه را با گیاه رزماری ترکیب کنید تا تضمین کننده پوست سر شما شود.
رشد مجدد مو چگونه ممکن است؟
تمام این راه هایی که در اختیار شما قرار دادیم کاملا طبیعی و بدون خطر بودند و لذا اینکه در بلند مدت پاسخ گو درخواست شما است پس باید برای نتیجه گرفتن این راه های طبیعی کمی حوصله به خرج دهید .اما اگر با انجام تمامی این روش موهایتان موفق به رشد مجدد نشد می توانید از محصولات مو جود در بازار استفاده کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان