اعتبارات وصول شده کفاف جبران خسارت سیل‌زدگان را نمی‌دهد


اعتبارات وصول شده کفاف جبران خسارت سیل‌زدگان را نمی‌دهد

گروه اجتماعی ــ فرماندار شیراز با اشاره به وقوع سیل در اوایل سال در این کلان‌شهر گفت: تسهیلات و اعتبارات خوبی برای جبران خسارت‌های سیل پیش‌بینی و تأمین شد اما اعتبارات وصول شده کفاف جبران خسارت تمام سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان از این حادثه را نمی‌دهد.

اعتبارات وصول شده کفاف جبران خسارت سیل‌زدگان را نمی‌دهد

به گزارش ایکنا از فارس، محمدرضا امیری، فرماندار شیراز امروز، 3 شهریورماه در دیدار با آیت‌الله دژکام،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: علی‌رغم پیش‌بینی‌های خوبی که برای استقبال از میهمانان نوروزی امسال شده بود، بروز سیل پنج فروردین و اتفاقات ناگوار ناشی از آن، همه را درگیر خود کرد.

وی با بیان اینکه تسهیلات و اعتبارات خوبی برای جبران خسارت‌های سیل پیش‌بینی و تأمین شد، افزود: اعتبارات وصول شده کفاف جبران خسارت و نیازهای تمام سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان از این حادثه را نمی‌دهد و به همین دلیل پیگیری برای تأمین اعتبارات بیشتر ادامه دارد.

امیری با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در برخی از اراضی طبیعی و ملی، گفت: به دلیل بارندگی‌های خوب سال گذشته و ابتدای امسال، مراتع و جنگل‌ها در شیراز مستعد حوادث آتش‌سوزی بود و در ماه‌های گذشته شاهد وقوع مواردی هم بودیم که با تلاش دستگاه‌ها و همراهی مردم مهار شد.

وی با بیان اینکه تعداد و وسعت آتش‌سوزی در عرصه‌های طبیعی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، گفت: در بحث مقابله با آتش و مهار حریق به لحاظ امکانات و تجهیزات، با کمبود مواجه هستیم که باید برای تأمین و تجهیز شهرستان تلاش کرد.

افتتاح 126 پروژه در هفته دولت

فرماندار شیراز همچنین از افتتاح 126 پروژه با اعتباری بالغ بر 458 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های آبرسانی، خدمات بهداشتی روستایی، مراکز سلامت، گردشگری، ورزشی و اقتصادی است.

امیری با بیان اینکه نرخ بیکاری در شهرستان شیراز در بهار امسال 8.9 درصد بوده است، این عدد را نسبت به میانگین استان بالاتر دانست و گفت: وضعیت این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته در نرخ بیکاری بهتر بوده است.

وی از پرداخت 61 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغال فراگیر خبر داد و با بیان اینکه این اقدام زمینه اشتغال 756 نفر را فراهم خواهد کرد، گفت: در حوزه اشتغال روستایی 44 میلیارد تومان تسهیلات پیش‌بینی شده است.

فرماندار شیراز یادآور شد: پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال روستایی در شهرستان شیراز منجر به ایجاد 2 هزار و 403 فرصت شغلی می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا