جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از تشدید اجرای طرح مبارزه و برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و تخریب 6 پاتوق توزیع مواد مخدر در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان ، گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در اجرای طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده و جرم خیز، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان طرح پاکسازی را در تعدادی از محلات بندرعباس اجراء کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح 30 باب منزل و مغازه متعلق به توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر با هماهنگی و دستور مقام قضائی پلمپ و 6 پاتوق توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان بندرعباس تخریب شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این راستا 10 نفر از عوامل و عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد 7 هزار عدد انواع قرص های روان گردان و 10 کیلو گرم انواع مواد مخدر در بسته های کوچک و آماده توزیع کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی و تآکید بر استمرار این طرح ها، از عموم شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110، اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و پاکسازی محلات اقدام شود.