پنج مرکز غیردولتی بهزیستی در قم افتتاح می‌شود


پنج مرکز غیردولتی بهزیستی در قم افتتاح می‌شود

قم – ایرنا - سرپرست بهزیستی قم گفت: در هفته دولت امسال، پنج مرکز غیردولتی بهزیستی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی قم، هادی کریمی اصل روز یکشنبه در گفت‌وگویی افزود: کلینیک مددکاری اجتماعی لبخند، ساختمان جدید مرکز کودکان کار و خیابانی، مهدکودک غیردولتی مصباح در حوزه اجتماعی و حمایتی، مرکز مشاوره پزشکی ژنتیک فرجاد در حوزه پیشگیری و مرکز اتیسم خانه خیرین در حوزه توان‌بخشی با همکاری بخش‌های غیردولتی و خیرین راه‌اندازی خواهد شد.

وی در ادامه، دیدار با مراجع و علما، برگزاری جلسه با مددکاران مراکز دولتی و غیردولتی، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان، دعوت از مدیران و خیرین جهت بازدید از مراکز بهزیستی را ازجمله برنامه‌های بهزیستی قم در هفته دولت امسال عنوان کرد.

به گفته وی، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها جهت تشریح عملکرد دولت در حوزه بهزیستی، برگزاری دیدارهای مردمی و همچنین شرکت در برنامه‌های دیدار مردمی استاندار و مسئولان و برنامه رقابت در خدمت در نماز جمعه شهرهای تابعه استان از دیگر برنامه‌های بهزیستی قم در هفته دولت امسال است.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.

۱۱۷۵ /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری