امان میزبان نمایشگاه عکس قدس در روزهای فرهنگی فلسطین


امان میزبان نمایشگاه عکس قدس در روزهای فرهنگی فلسطین

نمایشگاه عکس قدس در روزهای فرهنگی فلسطین با 70 عکس و تصویر در مرکز فرهنگی پادشاهی امان در اردن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بانوراما، نمایشگاه عکس قدس در چارچوب روزهای فرهنگی فلسطین با همکاری اتحادیه عکاسان عرب شعبه فلسطین در مرکز فرهنگی پادشاهی به مناسبت پنجاهمین سالروز آتش سوزی مسجد الاقصی و اعلام قدس به عنوان پایتخت فرهنگی اسلامی 2019 میلادی در امان اردن برگزار شد.

در این نمایشگاه عکس تعدادی از عکاسان روزنامه نگار از جمله «عوض عوض» رئیس اتحادیه عکاسان، «محفوظ ابوترک»، «احمد جلال» و «عمار عوض» شرکت کردند.

دکتر« محمد ابو رمان» وزیر فرهنگ اردن دراین باره گفت: روزهای فرهنگی فلسطین با همکاری وزارت فرهنگ فلسطین برای برپایی فعالیت های فرهنگی مشترک به منظور تقویت جایگاه شهر قدس و ابقای آن در خاطره نسل ها برگزار شد.

دکتر«عاطف ابوسیف» وزیر فرهنگ فلسطین نیز گفت: روزهای فرهنگی فلسطین انعکاسی از میزان همبستگی عربی با قدس و توجه اردن و ملت آن به قدس است.

ابوسیف افزود: شهر قدس اشغالی در طول سالهای گذشته مورد اقدامات یهودی سازی قرار گرفته است تا هویت و وجود فلسطینی را در آن کم رنگ کنند.

وزیر فرهنگ فلسطین ادامه داد: فرهنگ یکی از ابراز مقاومت ملت فلسطین و سلاح مهمی برای ایستادگی در برابر تلاش های اشغالگران صهیونیستی برای کوچاندن ساکنان قدس به شمار می آید.

در این نمایشگاه عکس قدس، 70 تصویر از جمله تصاویر تاریخی کتابخانه ملی اردن، تصاویر از عکاسان و روزنامه نگاران فلسطینی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس