کشته شدن یک عضو شورای ولایتی سمنگان از سوی طالبان


گروه طالبان یک عضو شورای ولایتی سمنگان را پس از ربودن، به قتل رساندند. به اساس گزارش‌ها،‌ سید عبدالعلیم سادات،‌ عضو شورای ولایتی سمنگان همراه با 3 تن دیگر از متنفذان سمنگان حوالی ساعت 10:00 صبح روز شنبه در مسیر سمنگان-بغلان در ساحه چشمه شیر از سوی گروه طالبان ربوده شده بودند. عبدال‌الله محمدی عضو مجلس نماینده‌گان افغانستان به خبرگزاری...

کشته شدن یک عضو شورای ولایتی سمنگان از سوی طالبان

گروه طالبان یک عضو شورای ولایتی سمنگان را پس از ربودن، به قتل رساندند.

به اساس گزارش‌ها،‌ سید عبدالعلیم سادات،‌ عضو شورای ولایتی سمنگان همراه با ۳ تن دیگر از متنفذان سمنگان حوالی ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه در مسیر سمنگان-بغلان در ساحه چشمه شیر از سوی گروه طالبان ربوده شده بودند.

عبدال‌الله محمدی عضو مجلس نماینده‌گان افغانستان به خبرگزاری خامه پرس گفت که طالبان پس از ربودن آقای سادات، وی را به قتل رسانیده و جسد وی را صبح امروز در کنار شاهراه انداخته بودند.

آقای محمدی گفت که از سرنوشت همراهانش تا اکنون خبری نیست و ممکن آنها تا هنوز در بند گروه طالبان اند.

اما گروه طالبان تا اکنون دراین مورد چیزی نگفته اند و هنوز روشن نیست که دلیل ربودن و قتل این عضو شورای ولایتی سمنگان در چی بوده است.

سید عبدالعلیم سادات فرزند سید محمد یوسف در سال ١٣٣١ در قریه خدریان ولسوالی دره خُرم سارباغ ولایت سمنگان تولد شده است. وی در سال ١٣۵٧ از لیسه زراعت در ولایت فراه فارغ شده بود. سادات از سال ١٣۵٧ تا ١٣٨۴ براى مدت ٢٧ سال به حیث مامور زراعت در سمنگان کار نموده است. سادات برای دو دوره عضو شورای ولایتی سمنگان بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق