جشن عاطفه ها در هزار و 200 مدرسه استان اردبیل برگزار می شود


جشن عاطفه ها در هزار و 200 مدرسه استان اردبیل برگزار می شود

به گزارش ایرنا ، حسین دشتی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران و مردم و در اختیار قرار دادن دانش‌آموزان نیازمند از جمله اهداف برگزاری جشن عاطفه‌هاست تا هیچ دانش آموزی به جهت نبود امکانات اولیه تحصیلی از علم آموزی و تحصیل عقب نماند.

وی با بیان اینکه مرحله اول جشن عاطفه ها با استقرار ۲۱۲ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان آغاز شده است، اظهار داشت: مرحله دوم نیز از اول مهر ماه در مدارس استان آغاز و تا اواسط مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی از وجود ۶ هزار و ۲۰۰ دانش آموز نیازمند در استان خبر داد و بیان کرد: این دانش آموزان چشم‌ انتظار کمک‌های مردمی برای تامین نیازهای تحصیلی خود هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تلاش براین است از ظرفیت ماه محرم نیز برای تامین نیازهای اساسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان نهایت استفاده شود و از نیکوکاران و مردم هم انتظار می رود این نهاد را در رسیدن به اهداف انسانی خود بیش از پیش یاری کنند.

دشتی با بیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس ۱۸۰ هزار پاکت کمک‌های مردمی در بین دانش‌آموزان استان توزیع خواهد شد، افزود: علاوه بر آن مردم و نیکوکاران می توانند با استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی به دانش آموزان بی‌بضاعت کمک کنند.

وی گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ کمیته امداد هم پل ارتباطی آسان و راحت برای همه اقشار مردم است که می توانند انتقادات، پیشنهادات، مشکلات و نوع کمک‌های خود اعم از نقدی و غیرنقدی را به نیازمندان از این طریق اعلام کنند تا همکاران ما با مراجعه به آنها کمک‌های خیرین را دریافت کنند.

او بیان کرد: همچنین مردم با استفاده از کد آنی #۰۴۵*۸۸۷۷* می توانند در زمان برگزاری جشن عاطفه ها کمک‌های خود را برای تامین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در اختیار این نهاد قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیرین پارسال بیش از ۲۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند، ادامه داد: پیش‌بینی‌ می شود امسال کمک‌های مردمی نسبت به پارسال افزایش یابد.

۶۱۳۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان