آینه‌های نامتقارن کوروت C8


آینه‌های نامتقارن کوروت C8

برای برخی از طرفداران سرسخت کوروت، فکر کردن به یک کوروت موتور وسط کمی دشوار و عجیب است. ما از این موضوع آگاه هستیم، نظرات را دیده‌ایم (این، نقل قولی از سایت مرجع است، هرچند که نظرات شما هم در پدال دیده می‌شوند) و اینجا هستیم تا بگوییم که کاملاً شما را درک می‌کنیم. تغییر... The post آینه‌های نامتقارن کوروت C8 appeared first on مجله پدال.

برای برخی از طرفداران سرسخت کوروت، فکر کردن به یک کوروت موتور وسط کمی دشوار و عجیب است. ما از این موضوع آگاه هستیم، نظرات را دیده‌ایم (این، نقل قولی از سایت مرجع است، هرچند که نظرات شما هم در پدال دیده می‌شوند) و اینجا هستیم تا بگوییم که کاملاً شما را درک می‌کنیم. تغییر برای همه راحت نیست.

آینه‌های نامتقارن کوروت C8
اما برای هر کسی که با رسیدن کوروت C8 خوشحال شده است این خبر را آورده‌ایم، موردی عجیب در این خودرو وجود دارد که دوست داریم آن را با شما درمیان بگذاریم: آینه‌های جانبی کوروت C8 2020 یکسان یا متقارن نیستند! به تصویر این خودرو از نمای روبه‌رو نگاهی بی اندازید و بگویید چه می‌بینید؟

آینه‌های نامتقارن کوروت C8
آیا تفاوتی را حس می‌کنید؟ خیر؟! خوب باید بگویم که ما هم در نگاه اول متوجه چیزی نشدیم! کاشف به عمل آمد که corvette blogger اعلام کرده است که آینهٔ سمت شاگرد، کمی از آینهٔ سمت راننده جلوتر است. در طول معرفی کوروت در ایالت شرقی آمریکا، دوستانی مشغول کار با یک نوار اندازه‌گیری بودند تا این فرضیه را اثبات کنند، ظاهراً موفق هم بوده‌اند.

آینه‌های نامتقارن کوروت C8
حال دوباره به تصویر نمای جلوی خودرو بنگرید، ابتدا ممکن است حس کنید که متوجه تفاوتی شده‌اید…ولی خیر، تفاوتی وجود ندارد. تفاوت اصلی برخلاف تصور، از نمای روبه‌رو قابل تشخیص نیست. همان‌طور که گفتیم محل قرارگیری آینه‌ها بر طول خودرو متفاوت است. توضیحاتی درباره طراحی بیرونی خودرو در این باب وجود دارد ولی هیچ یک درباره عدم تقارن خودرو و آینه‌هایش از جلو سخن نمی‌گوید. یکی از این توضیحات این است: «قاب چرخ‌های عقب آشکارا مانع دید عقب می‌شوند، به‌ویژه اگر بر روی صندلی راننده نشسته باشید و سعی کنید تا انتهای سمت مخالف خودرو را ببینید. برای حل این مشکل، شورولت مجبور شد تا آینه آن سمت را دورتر قرار دهد، نتیجه هم شد یک طراحی غیر قرینه!»

آینه‌های نامتقارن کوروت C8
نوار اندازه‌گیری را به یاد می‌آورید؟! خوب، افرادی که متوجه این مورد شده بودند توانستند کاملاً همه را دراین‌باره متقاعد کنند (ظاهراً حقیقت هم دارد)؛ محل قرارگیری آینه‌های کوروت C8 متفاوت است. امیدوارم با شنیدن چنین خبری همچنان به C8 امیدوار باشید…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من