2 اردوی جهادی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


2 اردوی جهادی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج- ایرنا- رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف رفع محرومیت‌ها 2 اردوی جهادی، فرهنگی و آموزشی به طور همزمان در شهرستان‌های این استان برگزار شد.

حمدالله اکوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردوها با مشارکت جمعی از نخبگان کشور و ارائه خدمات تخصصی به مردم استان انجام شد.

وی افزود: در راستای زمینه‌‍‌سازی برای اثرگذاری بیشتر اجتماع نخبگانی در حوزه‌های مورد نیاز و بکارگیری توان تخصصی برای رفع محرومیت‌های مناطق کم‌برخوردار، اردوی جهادی، فرهنگی و آموزشی در شهرستان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد.

اکوانی بیان کرد: به منظور استفاده از ظرفیت‌های درون‌استانی برای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه بومی، این اردوها به همت بنیاد نخبگان استان و با همکاری بسیج دانشجویی، کمیته امداد و آموزش‌وپرورش کهگیلویه‌وبویراحمد به مدت چهار روز برگزار شد.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه‌و ‌بویراحمد عنوان کرد: مهمترین اهداف این اردوهای جهادی ترویج فرهنگ جهاد در بین جامعه نخبگانی، رفع محرومیت علمی و همچنین افزایش آگاهی‌های عمومی ساکنان مناطق کمتر برخوردار است.

اکوانی با اشاره به اهمیت و نقش مهم ارائه خدمات تخصصی به ساکنان مناطق کم‌برخوردار و نقش آن در توسعه منطقه، ‌تصریح کرد: این اردو در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مشاوره زنان و خانواده، سبک زندگی، کتابخوانی و خلاقیت کودکان، قصه‌گویی و داستان‌نویسی دانش‌آموزان و مشاوره تحصیلی برگزار شد.

وی گفت: جهادگران در قالب ۲ گروه جهادی در روستاهای پاتاوه رود سمه و روستای دلی از توابع دیشموک، منطقه دالون و تل کوچک از توابع دهدشت و روستاهای بهرام بیگی سفلی و بهرام بیگی علیا از توابع شهرستان بویراحمد، به مخاطبان خدمت‌رسانی کردند.

۹۹۲۸/۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن