روزنامه قانون رفع توقیف شد


قائم‌مقام مدیرمسئول روزنامه قانون از رفع توقیف این روزنامه بعد از 6ماه خبر داد و گفت: هنوز زمان انتشار نسخه جدید مشخص نشده است.

قائم‌مقام مدیرمسئول روزنامه قانون از رفع توقیف این روزنامه بعد از ۶ماه خبر داد و گفت: هنوز زمان انتشار نسخه جدید مشخص نشده است.

به گزارش صدای ایران از فارس، «ساغر پاک‌سرشت» مدیر روابط عمومی و قائم مقام مدیر مسئول روزنامه «قانون» گفت: امروز برگه رفع توقیف روزنامه را دریافت کردیم و به زودی کار انتشار را از سر خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: قطعا در دور جدید تغییراتی خواهیم داشت ولی سیاست‌گذاری و خط مشی روزنامه تغییری نکرده و طبق روال سابق خواهد بود.

وی درباره تغییراتی که روزنامه خواهد داشت نیز توضیح داد: در دور جدید به واسطه مشکلاتی که در حوزه کاغذ وجود دارد، در تعداد صفحات کمتری منتشر خواهیم شد ولی قطعا این کمتر شدن صفحات به معنای حذف عناوین ما نخواهد بود. ضمن اینکه 3 ضمیمه بی‌قانون، نیش خط و قانون بچه‌ها را حتما منتشر خواهیم کرد.

پاک سرشت درباره زمان انتشار اولین نسخه روزنامه در دور جدید نیز گفت: فعلا تا زمان راه‌اندازی به مدتی زمان نیاز داریم و به محض آماده شدن شرایط و تحریریه، نخستین شماره به انتشار خواهد رسید.

وی درباره تحریریه قانون نیز تصریح کرد: تا جایی که مقدور باشد، از همان تیم قبلی بهره خواهیم برد ولی قطعا نیروهای مجرب جدیدی نیز به تحریریه ما اضافه خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟