20 پروژه ویژه هفته دولت در بخش مرکزی سرباز افتتاح شد


20 پروژه ویژه هفته دولت در بخش مرکزی سرباز افتتاح شد

چابهار- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گفت: 20 پروژه عمرانی، انرژی، بهداشتی و درمانی، توسعه و عمران شهری و راه سازی به مناسبت هفته دولت در بخش مرکزی شهرستان سرباز افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

سلمان برهانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها شامل افتتاح فاز دوم بلوار امام خمینی شهر راسک از اداره آب و فاضلاب شهری تا شهرداری بطول یک کیلومتر شامل ترانشه برداری بازگشایی،جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت چهار هزار و ۸۰۰ متر طول جدول گذاری در ۶ ردیف و ۱۸ هزار مترمربع آسفالت با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال، بهره‌برداری از طرح تقویت شبکه توزیع برق جکیگور به نمایندگی از طرح‌های مشابه مدیریت توزیع برق شهرستان درسطح بخش مرکزی مجموعاً به ارزش ۹ میلیارد ریال، بهره‌برداری از عملیات زیرسازی طرح چمن مصنوعی زمین فوتبال شهر راسک با صرف هفت میلیارد ریال اعتبار و افتتاح خانه بهداشت و پانسیون مربوطه بافتان با هزینه ۲ میلیارد ریال اعتبار است.

وی بیان کرد: همچنین کلنگ زنی پروژه بازگشایی محور چراغان به لاشار کاهی به طول ۱۲ کیلومتر به نمایندگی از پروژه‌های بازگشایی شهرستان با پیش‌بینی و تصویب ۲۵ میلیارد ریال اعتبار و کلنگ‌زنی مسکن مددجویی در روستای بافتان با اعتبار ۵۰ میلیون تومان با زیربنای ۵۰ مترمربع به نمایندگی از ۳۴ واحد از دیگر پروژه‌ها است.

وی گفت: هفته دولت تجدید پیوند مسئولان با مردم و فرصتی مهم برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است.

وی ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان مرزی سرباز ۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش ایرنا مدیران اجرایی شهرستان سرباز با امام جمعه شهرستان دیدار و با حضور درگلزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

۳۰۴۳**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج