230 طرح گازرسانی در لرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود


230 طرح گازرسانی در لرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان، غلامرضا لطفعلیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در این رابطه به خبرآنلاین در خرم آباد گفت: گازرسانی به روستاها بعنوان یکی از مهم ترین رویکردهای اصلی در راستای محرومیت زدایی، تامین رفاه و آسایش مردم، همواره در دستور کار شرکت قرار داشته و تا کنون ساکنان بیش از ۱۷۵۰روستا و کلیه شهرهای استان بجز شهر شول آباد که هم اکنون در دست اقدام می باشد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند .

بهره برداری از گازرسانی به ۱۰۰ روستای خرم آباد

وی افزود : در هفته پیش رو، پروژه گازرسانی ۱۰۰ روستای شهرستان های خرم آباد، ازنا، سلسه، الیگودرز، بروجرد، کوهدشت و دلفان به بهره برداری خواهد رسید که جمعیتی بالغ بر ۵ هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد. و در مجمع ۸۷/۵ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده که ۱۲/۵درصد بیشتر از میانگین کشوری می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه، هم اکنون عملیات گازرسانی به ۱۰۵ روستا و یک شهر در استان در حال اجرا می باشد گفت: در برنامه هفته دولت سال جاری، کلنگ زنی آغاز عملیات گازرسانی به ۱۳۰ روستا انجام خواهد گرفت. وی با اشاره به شتاب نفوذ گاز طبیعی در بخش صنعتی گفت: کل صنایع بهره مند از گاز در سطح استان حدود ۱۲۰۰ واحد می باشد و امسال نیز گازرسانی به ۲۰۹ واحد صنعتی برنامه‌ریزی گردیده که همزمان با هفته دولت ۱۳۶ واحد آن افتتاح خواهد شد.

46

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید