دولت به دنبال افزایش سهم جوانان و زنان در مدیریت است


دولت به دنبال افزایش سهم جوانان و زنان در مدیریت است

سمنان- ایرنا- معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید برای سپردن پست‌های مدیریتی بیشتر به جوانان و زنان جدی است.

جمشید تقی‌زاده شامگاه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: وزارت ورزش و جوانان به دنبال سپردن پست‌های مدیریتی بیشتر به بانوان در آینده است.

وی با اشاره به اینکه سپردان امور به جوانان در سطوح مختلف مدیریتی با جدیت در وزارت ورزش و جوانان دنبال می‌شود، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که یک منشور کاری برای حرکت در آینده است، در صدر برنامه های این وزارت‌خانه قرار دارد و بر این اساس میانگین سنی مدیران به ۳۸ تا ۴۰ سال رسیده است.

تقی‌زاده، هدف وزارت ورزش و جوانان را سپردن امور به جوانان برشمرد و خاطرنشان کرد: تحقق تاکید رهبری در بیانیه گام دوم مبنی بر بهادادن به این قشر از اهداف این وزارت‌خانه است چراکه ظرفیت های بسیاری در حوزه جوانان وجود دارد و باید از آن‌ها استفاده بهینه شود.


موفقت‌های زنان در ورزشکار نتیجه رویکرد دولت تدبیر و امید

وی با اشاره به اینکه کسب مدال‌های رنگارنگ المپیکی، جهانی و آسیایی از سوی بانوان نتیجه نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به توسعه ورزش زنان است، افزود: بانوان ارکان مهمی از کشور تلقی می‌شوند، دولت تدبیر و امید با سیاست‌های موثر در حوزه ورزش زنان شرایط را برای حضور آن‌ها در عرصه‌های بین‌المللی و کسب سکوهای افتخارآمیز تسهیل کرد.

وی بیان کرد: رویکرد مطلوب دولت سبب بهره‌مندی متساوی بانوان از امکانات و شرایط حضور در رقابت‌های ورزشی شده است.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش کشور سبب گذران منحصر به فردترین روزهای جامعه ورزشی ایران شده است.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در سفر یک‌روزه به منظور افتتاح بزرگترین نمایشگاه فرهنگی- ورزشی کشور به سمنان سفر کرد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد