9 پروژه عمرانی ویژه هفته دولت در نیکشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد


9 پروژه عمرانی ویژه هفته دولت در نیکشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

چابهار- ایرنا- 9 پروژه عمرانی در دهستان‌های مخت و چاهان بخش مرکزی شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با اعتبار 27 میلیارد و 324 میلیون ریال به مناسبت نخستین روز از هفته دولت افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

فرماندار نیکشهر روزشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و تبریک هفته دولت اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه اصلاح باغات کشاورزی، فضای آموزشی، توسعه شبکه و رفع افت ولتاژ برق اجرا شده است.

ضیاء‌الحق هاشم‌زهی افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه دستاوردها و تببین فرآیند خدمت‌گزاری خادمان مردم در بدنه اجرایی کشور و گشودن افق‌های تازه پیشرفت و توسعه است.

وی بیان کرد: همزمان با هفته دولت ۶۲ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار ۱۵۲ میلیارد و۴۶۶ میلیون ریال در شهرستان نیکشهر بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌های عمرانی با وجود تنگناهای مالی با مشارکت و همراهی خوب مردم به سرانجام رسیده است، خاطرنشان کرد: خدمات نظام و عملکرد دولت باید از سوی دستگاه‌های اجرایی به نحو شایسته و با ایده و روش‌های نو در طول هفته دولت به اقشار مختلف مردم ارایه شود.

فرماندار نیکشهر گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «روابط عمومی‌ها مردم را دلگرم کنند» این حق مردم است که اقدامات نظام و دولت منتخب خود را بدانند و از عملکرد دستگاه‌های اجرایی آگاهی یابند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ذاتی روابط عمومی در دستگاه‌های دولتی، اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع از خدمات دولت و تشریح آن برای مردم است ولی باید سعی داشت خدمات دولت به شیوه خلاقانه از طریق رسانه‌ها بیان شود.

به گزارش ایرنا، نیکشهر از شمال به شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان‌های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان‌های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.

شهرستان نیکشهر با ۳۹۵ روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در قالب ۴۰ هزار خانوار در فاصله ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

۳۰۴۳**۶۰۸۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403