معاون وزیر بزرگترین نمایشگاه فرهنگی-ورزشی کشور را در سمنان افتتاح کرد


معاون وزیر بزرگترین نمایشگاه فرهنگی-ورزشی کشور را در سمنان افتتاح کرد

سمنان- ایرنا- بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور در سمنان، شامگاه شنبه با حضور جمشید تقی‌زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان در بوستان شقایق افتتاح شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، بزرگترین نمایشگاه فرهنگی- ورزشی کشور در بوستان شقایق شهر سمنان همزمان با اولین روز هفته دولت با حضور معاون ورزش و جوانان، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان و شهر سمنان افتتاح شد.

۷۰ غرفه در حوزه ورزش و جوانان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در چهار بخش ورزش‌های همگانی مخصوص خانواده‌ها، ورزش‌های قهرمانی، ورزش‌های مهیج و فرهنگی و جوانان در این نمایشگاه دایر است.

۴۶ هیات ورزشی، ۱۵ دستگاه‌ مرتبط و ۱۰ سازمان مردم نهاد در برگزاری این نمایشگاه فرهنگی- ورزشی شرکت و همکاری دارند.

خجسته‌پور، معاون سیاسی استاندار سمنان در حاشیه این نمایشگاه گفت: هفته دولت در شهر سمنان با برگزاری نمایشگاه فرهنگی-ورزشی با شور و نشاط اجتماعی آغاز شده است.

همتی، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز جدی جامعه ایرانی به نشاط، خاطرنشان کرد: اکنون، جامعه به شدت نیازمند شادی، نشاط و سلامت است و ورزش بهترین و ساده‌ترین راه برای رسیدن به این منظور است.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به گردهمایی مردم از تمام نقاط استان سمنان، بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه سبب شادی و نشاط اقشار مختلف این استان شده است.

حسن بیکی افزود: ملت ایران روز به روز با دستیابی به پیروزی‌های بزرگتر شادتر می‌شود و با این روحیه شاد، امید در جامعه نیز افزایش می‌یابد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام