اکران فیلم های «جوانمردان» و «بیست و سه نفر» در یاسوج


 اکران فیلم های «جوانمردان» و «بیست و سه نفر» در یاسوج

در سومین روز این جشنواره در یاسوج، فیلم «جوانمردان» (پویانمایی) به کارگردانی علی احمدی ساعت 18 و فیلم «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری ساعت 20 اکران شدند.

«محمدعلی پیرسبزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت:سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان با مرکزیت این شهر و اکران همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این جشنواره در استان های سراسر کشور از ۳۱ مرداد ماه تا چهارم شهریورماه، با معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین المللی برگزار می‌ شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ٣١ مرداد ماه تا چهارم شهریور در سینما فرهنگ و هنر استان در حال برگزاری است، ادامه داد: در روز نخست (پنج شنبه) این جشنواره فیلم بلند«داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز» به کارگردانی آنتون کرینگز و آرونود بورون با دوبله فارسی از ساعت ١٨ تا ٢٠ در سینما هنر یاسوج به نمایش درآمد.

پیرسبزی یادآور شد:در سانس دوم نیز فیلم پویانمایی «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی از ساعت ٢٠ تا ٢٢ برای علاقه مندان اکران شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با دومین روز (جمعه) اکران فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، «جزیره گنج» و «قطار آن شب» در یاسوج به اکران رفتند.

وی گفت: در سومین روز این جشنواره در یاسوج، فیلم «جوانمردان» (پویانمایی) به کارگردانی علی احمدی ساعت 18 و فیلم «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری ساعت 20 اکران شدند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد