هزار میلیارد ریال برای نوسازی ماشین آلات راهداری کشور نیاز است


هزار میلیارد ریال برای نوسازی ماشین آلات راهداری کشور نیاز است

آبادان -ایرنا - معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به عمر بالای 30 سال ماشین آلات راهداری گفت: یک هزار میلیارد ریال برای تعویض و نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری کشور نیاز است.

به گزارش ایرنا خداداد مقبلی شنبه در نشست بررسی وضعیت جاده‌های آبادان در فرمانداری این شهرستان بر ضرورت نوسازی ناوگان ماشین آلات و تجهیزات راهداری کشور تاکید کرد و با اشاره به افزایش هزینه های راهداری در سه سال گذشته اظهار داشت:هزینه راهداری در طول سه سال گذشته سه برابر شده است.

وی در ادامه به موضوع بدهی پیمانکاران مجری طرح های راهداری به بانک ها نیز اشاره کرد و گفت:برای اجرای سریع طرح ها و پروژه های راهداری در سراسر کشور پیمانکاران بدهکار به بانک ها می توانند بدهی خود را تهاتر کنند.

مقبلی اظهار داشت:با تهاتر بدهی پیمانکاران پیش بینی می شود اجرای طرح ها و پروژه های راهداری در کشور شتاب بیشتری بگیرد.

وی به مصوبه دولت در خصوص تهاتر مطالبات پیمانکاران اشاره کرد و گفت: با این مصوبه بخش عمده‌ای از بدهی پیمانکاران تسویه می شود.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به اجرای ۱۰ طرح و پروژه راهداری در استان خوزستان در سال ۱۳۹۷ اشاره کرد و اظهار داشت:این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به صورت کامل و ۱۰۰درصد اجرا شده است.

وی گفت:امسال نیز ۳۶۰ میلیارد ریال طرح و پروژه راهداری در استان خوزستان تعریف و در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا مهران کفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی به همراه خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه آزاد راه‌های کشور شنبه از طرح‌های در دست اجرای راهداری آبادان بازدید کردند.

۳۰۱۵/۶۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش