هزار میلیارد ریال برای نوسازی ماشین آلات راهداری کشور نیاز است


هزار میلیارد ریال برای نوسازی ماشین آلات راهداری کشور نیاز است

آبادان -ایرنا - معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به عمر بالای 30 سال ماشین آلات راهداری گفت: یک هزار میلیارد ریال برای تعویض و نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری کشور نیاز است.

به گزارش ایرنا خداداد مقبلی شنبه در نشست بررسی وضعیت جاده‌های آبادان در فرمانداری این شهرستان بر ضرورت نوسازی ناوگان ماشین آلات و تجهیزات راهداری کشور تاکید کرد و با اشاره به افزایش هزینه های راهداری در سه سال گذشته اظهار داشت:هزینه راهداری در طول سه سال گذشته سه برابر شده است.

وی در ادامه به موضوع بدهی پیمانکاران مجری طرح های راهداری به بانک ها نیز اشاره کرد و گفت:برای اجرای سریع طرح ها و پروژه های راهداری در سراسر کشور پیمانکاران بدهکار به بانک ها می توانند بدهی خود را تهاتر کنند.

مقبلی اظهار داشت:با تهاتر بدهی پیمانکاران پیش بینی می شود اجرای طرح ها و پروژه های راهداری در کشور شتاب بیشتری بگیرد.

وی به مصوبه دولت در خصوص تهاتر مطالبات پیمانکاران اشاره کرد و گفت: با این مصوبه بخش عمده‌ای از بدهی پیمانکاران تسویه می شود.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به اجرای ۱۰ طرح و پروژه راهداری در استان خوزستان در سال ۱۳۹۷ اشاره کرد و اظهار داشت:این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به صورت کامل و ۱۰۰درصد اجرا شده است.

وی گفت:امسال نیز ۳۶۰ میلیارد ریال طرح و پروژه راهداری در استان خوزستان تعریف و در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا مهران کفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی به همراه خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه آزاد راه‌های کشور شنبه از طرح‌های در دست اجرای راهداری آبادان بازدید کردند.

۳۰۱۵/۶۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !