بازدید وزیر نیرو از نمایشگاه گل و گیاه کرج


بازدید وزیر نیرو از نمایشگاه گل و گیاه کرج

کرج - ایرنا - رضا اردکانیان وزیر نیرو به همراه استاندار البرز و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه از هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج بازدید کردند. 

به گزارش ایرنا، هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج از امروز شنبه ۲ شهریورماه با حضور بیش از یکصد تولید کننده داخلی در باغ گل‌هایِ پارک شهید چمران کرج آغاز و تا هشتم شهریورماه ادامه دارد.

پیمان بضاعتی پور رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته پذیرای شهروندان و علاقه مندان به گل و گیاه است.

تولیدکنندگان گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز، لوازم و ادوات باغبانی و انواع گلدان حضور دارند و آخرین دست آوردهای خود را به نمایش می گذارند.

این مسئول با بیان اینکه تحقق رونق تولید ملی و حمایت ویژه از تولیدکنندگان حوزه گل و گیاه، از رویکردهای اصلی هفتمین نمایشگاه گل و گیاه است ابراز داشت: با برگزاری این نمایشگاه شرایط مناسبی برای رونق گردشگری و اشتغالزایی در کلانشهر کرج فراهم می شود.

بضاعتی پور از دیگر سیاست‌های این رویداد بزرگ را آموزش برخی از نکات فضای سبز به بازدید کنندگان دانست و ادامه داد: مدیریت شهری کرج همواره در بالا بردن فرهنگ توسعه و نگهداری فضای سبز بین علاقه مندان تلاش می‌کند و با ارائه آموزش های شهروندی، مراجعین را به سوی این امر سوق داده است.

به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در این دوره از نمایشگاه کلاس‌های آموزشی به صورت رایگان در روزهای برپایی نمایشگاه برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به ایجاد بزرگ ترین فرش گلِ کشور در این باغ از راه اندازی هایپرِ گل و مشارکت بیش از صد غرفه تولید کننده داخلی در زمینه گل و گیاه و صنایع دستی در این نمایشگاه خبر داد.

به گفته وی؛ اجرای برنامه های فرهنگی- هنری و جُنگ های شبانه و استقرار مرکز نگهداری حیوانات محیطی شاد و مفرحی را برای شهروندان به وجود آورده است.

شهروندان می توانند برای بازدید همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

وزیر نیرو امروز با هدف افتتاح پروژه های عمرانی و بازدید از برخی طرح ها به استان البرز سفر کرد.

در این سفر بیش از ۲۷ پروژه تامین آب و برق گشایش یافت و عملیات اجرایی تعدادی پروژه برق رسانی در البرز آغاز شد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس