سیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 مشخص شد


رسانه کلیک – استودیوی «اینزایل اینترتینمنت» چندی پیش با همکاری شرکت دیپ سیلور از مشخصات سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 پرده برداشت. مجموعه ویست لند یکی از بازی های نقش آفرینی محبوب و صدالبته قدیمی است که نسخه اول آن در سال 1988 میلادی راهی بازار شد و وقایع پس از […] نوشته سیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 مشخص شد اولین بار در...

رسانه کلیک – استودیوی «اینزایل اینترتینمنت» چندی پیش با همکاری شرکت دیپ سیلور از مشخصات سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 پرده برداشت.

سیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 مشخص شدسیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 مشخص شدسیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 مشخص شدسیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 مشخص شدسیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 مشخص شدسیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 مشخص شد

مجموعه ویست لند یکی از بازی های نقش آفرینی محبوب و صدالبته قدیمی است که نسخه اول آن در سال 1988 میلادی راهی بازار شد و وقایع پس از جنگ جهانی سوم و انفجارهای هسته ای را به تصویر کشید. در ادامه، توسعه این مجموعه دستخوش تغییراتی شد و سازندگان بجای عرضه نسخه دوم آن، فرانچایز جدیدی با داستانی مشابه به نام فالوت خلق کردند که به دنبال آن، سری ویست لند تا حدودی به فراموشی سپرده شد.

در پی موفقیت های فراوانی که سری فالوت برای سازنده خود به همراه آورد، کارگردان نسخه اول ویست لند با راه اندازی یک کمپین کیک استارتر و دستیابی به هدف 3 میلیون دلاری، حق مالکیت و توسعه این مجموعه را شخصا خریداری کرد و در سال 2014 میلادی، بازی Wasteland 2 را به دست طرفداران رساند که مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. از این رو، روند توسعه دنباله این مجموعه محبوب در طول پنج سال اخیر متوقف نشده و استودیوی اینزایل اینترتینمنت در حال حاضر روی ساخت بازی «ویست لند 3» فعالیت می کند.

داستان بازی Wasteland 3 بار دیگر مربوط به حوادث پسا آخرالزمانی و انفجارهای هسته ای می شود که گروهی از انسان ها برای بازگشت دوباره تمدن بشری و حفظ بقای خود، با دشمنان عجیب و غریبی وارد مبارزه می شوند. در حال حاضر، چیزی بیش از شش ماه به انتشار بازی باقی مانده که استودیوی اینزایل اینترتینمنت با همکاری شرکت دیپ سیلور، در اقدامی زودهنگام، مشخصات کامل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این عنوان را منتشر کردند تا پی سی بازها پلتفرم خود را برای اجرای این عنوان آماده کنند. بر این اساس، خوشبختانه این اثر برای طیف گسترده ای از سیستم ها بهینه شده و غالب کاربران قادر به اجرای آن در پلتفرم خود خواهند بود.

سیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 مشخص شد

سیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 مشخص شد

در ادامه می توانید مشخصات کامل سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز Wasteland 3 را مشاهده کنید:

سیستم مورد نیاز Wasteland 3

سیستم عامل: نسخه 64 بیتی ویندوز 7، 8.1 و 10پردازنده اینتل: Core i5 2500Kرم: 8 گیگابایتکارت گرافیک انویدیا: GeForce GTX 760کارت گرافیک ای ام دی: Radeon HD 7970حافظه کارت گرافیک: 2 گیگابایتفضای خالی هارد: 55 گیگابایتنسخه دایرکت ایکس: 11کارت صدا: پشتیبانی سخت افزارها از DirectX

سیستم پیشنهادی Wasteland 3

سیستم عامل: نسخه 64 بیتی ویندوز 7، 8.1 و 10پردازنده اینتل: Core i5-4590رم: 16 گیگابایتکارت گرافیک انویدیا: GeForce GTX 970کارت گرافیک ای ام دی: Radeon RX 290حافظه کارت گرافیک: 4 گیگابایتفضای خالی هارد: 55 گیگابایتنسخه دایرکت ایکس: 11کارت صدا: پشتیبانی سخت افزارها از DirectX

در حالی که استودیوی اینزایل اینترتینمنت مشخصات کامل سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Wasteland 3 را با هواداران خود به اشتراک گذاشته، لیکن جزئیاتی در خصوص نوع تنظیمات گرافیکی، رزولوشن و نرخ فریم سیستم های فوق در دست نیست. با این حال، انتظار می رود این عنوان مورد انتظار در بهترین حالت در رزولوشن 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا شود.

شایان ذکر است؛ بازی Wasteland 3 متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و این عنوان در بهار سال 2020 میلادی توسط شرکت دیپ سیلور و مایکروسافت روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، لینوکس و مک او اس (macOS) منتشر خواهد شد.

Source: GamingBolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها