فرشگرد اسرائیلی یا اسرائیل فرشگردی


فرشگرد اسرائیلی یا اسرائیل فرشگردی

رییس پیشین موساد: «یاری دادن به هر عاملی که بتواند مخالفتی در برابر جمهوری اسلامی بوجود بیآورد، وظیفه غرب است.»

به گزارش جام نیوز، "مئیر داگان" رییس پیشین موساد اسرائیل، از جامعه جهانی خواسته‌ است که به جای اندیشه حمله به ایران، در فکر تقویت اپوزیسیون ایرانی در برابر حاکمیت جمهوری اسلامی ایران باشد. داگان در مصاحبه با سی.بی.اس گفته‌است که راهکاری جایگزین برای حمله به ایران این است که غرب تغییر حکومت در ایران را تشویق کند. به گفته رییس پیشین موساد، «یاری دادن به هر عاملی که بتواند مخالفتی در برابر جمهوری اسلامی بوجود بیآورد، وظیفه غرب است.»

بر این اساس سازمان امنیت ملی اسرائیل و وزارت امور خارجه، از تمامی گروه های مخالف حکومت ایران اسلامی پشتیبانی مادی و معنوی می کنند. یکی از نشانه های روشن این حمایت. تعامل بین وزارت امور خارجه اسرائیل با برخی از اعضای گروهک تازه تاسیس فرشگرد است.

محمد ایزدی از اعضای اصلی این گروه در توئیت اخیر خود نوشت: "جنگ با اسرائیل اولویت شماره یک در سیاست خارجی ایدئولوژیک جمهوری اسلامی ست و زیان بسیاری برای منافع ملی ایران داشته است. در حاشیه تجمع دیروز در اعتراض به سفر ظریف به فرانسه با این عکس قصد داشتیم پیامی حاوی دوستی با مردم و دولت منتخب اسرائیل بفرستیم. ما با کشوری دشمنی نداریم."

فرشگرد اسرائیلی یا اسرائیل فرشگردی

توئیت ایزدی از اعضای اصلی فرشگرد

این پیام بلافاصله مورد توجه بخش فارسی وزارت اموزخرجه اسرائیل قرار گرفته و عوامل این وزارت از ارسال توئیت ایزدی تشکر کرده و نوشتند: "با سپاس فراوان از شما ایرانیان آزادی‌خواه. چهل سال نفرت‌پراکنی توسط رژیم جمهوری اسلامی نتوانست دوستی و نزدیکی دو ملت را از بین ببرد"

فرشگرد اسرائیلی یا اسرائیل فرشگردی

تشکر وزارت امور خارجه اسرائیل از توئیت ایزدی

حامد شیبانی راد از دیگر اعضای اصلی فرشگرد نیز در توئیتی نوشت: بند پنجم از بیانیه اعلام موجودیت فرشگرد«ما سیاست خارجی غرب‌ستیز، امریکاستیز و اسراییل‌ستیز را به زیان منافع ملی ایران می‌دانیم و خواهان هم‌زیستی مسالمت‌آمیز و همکاری اقتصادی-سیاسی ایران با همسایگان و همه کشورهای منطقه‌ و جهانیم.»

فرشگرد اسرائیلی یا اسرائیل فرشگردی

توئیت حامد شیبانی راد از اعضای اصلی فرشگرد

این پیام نیز مورد توجه کارکنان وزارت امور خارجه آمریکا قرار گرفته و از انتشار این توئیت تشکر و قدردانی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد