نمایشگاه توانمندی‌های سمنان در کربلا برپا می‌شود


نمایشگاه توانمندی‌های سمنان در کربلا برپا می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی این استان در کربلای معلی برپا می‌شود.

حمید دهرویه عصر شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به عملکرد این سازمان در سال ۹۷، افزود: هماهنگی‌های لازم برای برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی این استان در کربلا در ماه‌های آینده، با کنسولگری انجام شده است.

وی بیان کرد: قرارداد عمرانی با شهرداری‌ سمنان برای اجرای پل زیرگذر و جاده خیرآباد با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر برنامه‌های سازمان همیاری شهرداری‌های این استان است که این طرح ۴۰ درصد عملیات خاکی دارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان ادامه داد: آغاز گام یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک روزیه با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در دستور کار اجرایی قرار دارد.

وی با اشاره به دریافت پایان کار مجتمع ۵۶ واحدی واقع در بلوار نهضت سمنان پس از ۱۰ سال، خاطرنشان کرد: قرارداد با شهرداری‌ها برای تجهیز مبلمان شهری در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش دو برابری داشته است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان یادآور شد: با عنایت به تکمیل گام اول ۱۶ باب واحد تجاری بازار روز شهمیرزاد مقرر گردید که طرح گام دوم ۱۶ باب واحد تجاری بازار روز در شهمیرزاد را حداکثر تا چهار ماه آینده به اتمام برساند.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری