720 نیروگاه خورشیدی توسط مددجویان کمیته امداد کرمان وارد مدار شد


720 نیروگاه خورشیدی توسط مددجویان کمیته امداد کرمان وارد مدار شد

کرمان - ایرنا - به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، اشتغالزایی از طریق ایجاد نیروگاه های خورشیدی برای مددجویان این نهاد جدید و درآمدزا است و تاکنون 720 نیروگاه خورشیدی توسط مددجویان کمیته امداد استان کرمان وارد مدار شده است.

به گزارش ایرنا، یحیی صادقی روز شنبه در نشست شورای اداری رفسنجان افزود: برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد قصد اشتغالزایی های جدید را داریم از جمله آنها ایجاد نیروگاه های خورشیدی پنج کیلوواتی است که هم کمک به اقتصاد خانواده ها است و دولت نیز خریداری برق تولیدی را تا ۲۰ سال را تضمین کرده است.

وی تصریح کرد: قرار است تا پایان امسال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد رفسنجان ۶۰۰ نیروگاه ایجاد کنیم که تعدادی هم احداث و به بهره برداری رسیده است.

صادقی بیان کرد: تاکنون ۷۲۰ نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی برای مددجویان کمیته امداد استان کرمان وارد مدار شده است که بخشی از آنها در رفسنجان است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد هر نیروگاه پنج کیلوواتی ۴۳ میلیون تومان هزینه می شود که در رفسنجان ۲۰ میلیون تومان از آن از محل درآمدهای املاک دکتر رفیعی به مددجویان پرداخت می شود.

صادقی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۱۱۷ درصد اعتبارات برای مددجویان استان کرمان را جذب و برای این قشر در مراحل مختلفی همچون اشتغالزایی، تهیه جهیزیه، تهیه دارو و غیره صرف کردیم.

۳۰۲۹/۷۴۳۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک