بهره‌برداری و اجرای 59 پروژه عمرانی در تنگستان آغاز شد


بهره‌برداری و اجرای 59 پروژه عمرانی در تنگستان آغاز شد

بوشهر- ایرنا- همزمان با گرامیداشت هفته دولت 59 پروژه عمرانی در شهرستان تنگستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار تنگستان روز شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه آبخیزداری این شهرستان گفت: این شمار پروژه‌ عمرانی با ۲۰۶ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان بهره برداری و اجرا می‌شود.

عبدالحسن رفیعی پور افزود: افتتاح این تعداد پروژه با این حجم از اعتبارات نشان می‌دهد تحریم‌ها، مشکلات و سنگ اندازی‌های دشمن بر عزم و اراده ملت و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی کارساز نبوده است.

وی بیان کرد: با وجود همه مشکلات اما عزم و اراده دولت و مسئولان نظام بر سرعت بخشی در روند ارائه خدمات به ملت است و در این ارتباط استان بوشهر و شهرستان تنگستان نیز کارها و پروژه‌های قابل توجهی تاکنون بهره‌برداری و در دست اجرا دارد.

رفیعی پور در باره پروژه‌های آبخیزداری شهرستان تنگستان (سنگی و ملاتی و کنترل سیلاب در منطقه خائیز) اضافه کرد: انتظار می‌رود با اجرای این پروژه‌ها دغدغه مردم در حوزه تامین آب کشاورزی، کنترل سیلاب و تقویت سفره‌های زیرزمینی برطرف شود و شاهد سرسبزی بیشتر در منطقه خائیز باشیم.

وی بیان کرد : برای احداث بند سنگ و ملاتی کنترل سیلاب حوزه خائیز در منطقه بنیون ۹۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و بند سنگ و ملاتی منطقه تنگ گشی خائیز ۶۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی پیش بینی شده است.

۶۰۴۷/۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی